Uäääk!

Så trött på detta nu!
Varje natt är en kamp mot mig själv, ska det verkligen vara så att leva?
Jag orkar inte!
Jag har allt jag behöver i livet & är lycklig, men ändå stretar hela min kropp & hjärna emot mig.
Märklig kroppen är, och huvudet.. men jag ska jobba med det och jag ska lyckas!

Jag lovade mig själv i natt att gör nått åt det, och det är precis vad jag ska göra idag.
Rädd för det bara.. men det kommer säkert lugna mig.
 
En riktigt positiv sak idag hände, dom ringde från ett företag och ville ha mig på intervju.
Jag tror detta är en stor chans för mig, frågan är bara om jag är redo att ta den?
Det är ju detta jag drömt om SÅ länge!
Kom igen hanna och ge allt du har nu :D.
 
Jag är en förvirrande människa, jag vet :).
 
Nu ska jag gå & skölja bort färgan på mina ögonfransar och borsta tänderna.
Sen mot legevakten!
 
~~ Hanna
 
 
BÄSTA spelet :D.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Spännande! Vad för företag? :)

Svar: Det är ett företag som heter Avida Finans :) Typ kreditföretag, en stor chans om man får in foten tror jag! :)
Hanna

2012-09-14 @ 17:55:36
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0