The future.

Ny dag.
 
Sitter här och försöker göra olika tester och gå igenom sidor och läser om utbildningar.
VAD VILL JAG BLI? Vad vill jag jobba med i framtiden?
Jag är liksom 24 år gammal och inte utbildad.. JA jag är stressad.
När jag var 20-21 så var min plan att ha barn när jag fyllt 25.. det innebär att jag skulle varit gravid nu..
är jag det? NEJ.. absolut inte haha. & inte redo.
Livet kan se ganska annorlunda ut 5år senare än vad man tänkt sig.
Då hade jag ju inte pojkvän, vilket jag har idag så det är ju absolut ett + i kanten..särkilt om man vill skaffa
barn, men ännu är det alldeles för tidigt :)
 
Gjorde ett test där resultatet blev:
 

Du passar bäst för:

Ledarskap / Projektledning / Juridik

Du är en stark och utåtriktad människa som vet vad du vill och hur du får det. När du fattar beslut utgår du i princip alltid ifrån fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan.

Din yrkesmässiga karriär är spikrak, troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort. Framgång är viktigt för dig.

Det är inte osannolikt att du startar ett företag som du kan bygga upp helt enligt eget huvud, men för en driven person som du !inns det förstås även en mängd andra alternativ. Vilken bransch du än hamnar i kommer du att göra allt för att nå ditt mål.

 

Det är faktiskt lite åt det hållet jag funderat, men sen är det alltid det svåra att veta det exakta.
Någon som har förslag inom detta området?

Jag är ju ganska mkt inne på ekonomi området.. men likadant där.. vad för nått?
Ska ju på jobbintervju i morgon, vilket förhoppningsvis kan göra att jag får in en fot i branshen..
Kan berätta mer efter det i morgon, vill inte avsölja för mkt om det skulle gå åt... :)

I övrigt har jag varit hos min fastlege och snackat, så nu är allt löst där, vilket är riktigt skönt!
Väntar nu på att klockan ska bli runt halv 6, så då möta upp cp! :)

Powernap nu, efter extremt dålig sömn senaste nätterna.
Minns att jag vaknade av någon slags mardröm i natt.. sjuk obehagligt.. och där låg jag ensam..
& hjärtat gick i 180.. men kan inte minnas. obehagligt iallafall!


Ha en fin dag allihopa! ( ni få som läser haha.)
Lite bilder från mobilen under de senaste året.. typ :)

~~ Hanna

 

Blond.. det var inte i går..

Fina tjejerna-<3



HAHA, saknar..


saknar!

orkar inte lägga upp fler bilder nu :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0