Nytt försök?

Amen tjenare gott folk :)
 
Då var man tillbaka här, fråga mig INTE varför.
Blev bara så sugen på att skriva lite och jag älskar ju att kunna gå tillbaka i tiden och se vad man
gjorde för si och så många år sedan.
Slutar jag så har jag ju inget att se tillbaka på.. och det vore ju för sorgligt.
 
Vad händer i livet då?
 
Still in Oslo :). Lever här med min cpskadade vän Malin (fortf) och min cpskadade pojkvän :)
Men det går hur bra som helst (oftast, förutom att dom är galet lata.) och dom är bäst!
 
Börjde på IKEA Kundcenter i maj detta året, men har valt att säga upp mig därifrån då det hänt en del i ens liv
och jag kände inte att det var rätt ställe för mig helt enkelt.
Så 1 oktober är jag en gång till i mitt liv, ARBETSLÖS, men jag hoppas såklart att jag lyckats fixa mig ett litet
work tills dess.
Söker för fullt så, wish me luck :).
 
Hade semester i somras, som man brukar ha.. blev inte semestern jag hoppats på men det var sjukt härligt att det blev så mkt tid med min familj, under dåliga omständigheter, men jag kanske helt enkelt behövde det?
Jag är så otroligt tacksam för jag har dom bästa föräldrarna i världen.. och såklart världens finaste bror. <3
Alltid finns ni där, ställer upp och säger hur mkt ni älskar er.. PRECIS så som föräldrar ska.
Jag ska bli precis som er! (nästan iallfall.)
 
Annars sitter jag här hemma i soffan.. Malin & Enlil är på jobbet.. och Angel ligger under bordet och smaskar på ett ben. Känner mig som en småbarnsmamma.. underhåller henne samtidigt som jag söker jobb.. haha.
Kanske inte vet vad jag har att vänta när barnen sen väl ska ploppa ut? ;)
 
Aja, blev ett långt första inlägg här, men det var ju nästan lite skönt att skriva lite.
Cp kommer snart hit för lite fika och ensam mamma söker :). mys! Alltid härligt med kvalitetstid.
 
Ha en kanon härlig höstdag. :)
 
~~ Hanna.
 
Visst är hon söt när hon sover? ;)
 
Om ni glömt på ett ungefär hur jag ser ut?  eh eh eh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0