Jag hinner inte med..

Herregud!
Tiden går så otroligt snabbt så jag knappt hinner med.
Vi kom idag på att i morgon har vi bott exakt 2 år i Oslo. TVÅ ÅR!?
Det är så sjukt länge egenlitgen.
Vi skulle vara här max 6 månader och tjäna massa pengar.
Så blev det ju inte riktigt.
Snart officiellt förhållande i 1.5 år också, & lika förbannat förälskad.
 
Helgen blev ju lite otippad.
Förväntade mig en as tråkig helg då alla var bortresta/jobbade.
Slutade med brunch med brodern på lördagen, shopping, öl på stan.. mer öl på stan , UTGÅNG.
Vi snackar fylla HEJ & HÅ. Men shit så kul jag hade :D. Slutade med Emma, mig & henrik på Cafe Sör haha.
Söndagen = BAKIS.. kan inte säga mer en så. En klassisk bakfylla med allt som hör till.
 
Idag mår jag bättre.
Sov dock alldeles förlänge.
Sen blev det ut med angel i höstsolen, sååå skönt väder.
Plötsligt skulle Enlils kompis från Karlstad komma hit & bo här = hanna gick lös med dammsugaren.
Nu är han iallfall ute och visar honom runt & angel får mer motion. :) alltid kul med besök.
 
~~ Hanna
 
Lite bilder.
 
Sannish, i miss you!!
 
 
Jag ska städa vidare & sen laga mat.
 
Väntar fortfarande på svar från jobbet..
 
~~ Hanna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det samma Hannish :p

2012-09-24 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0