It is what it is.

Jaha, då har det ju varit väldigt många nyfikna ang mina statusuppdateringar på facebook.
Har inte riktigt haft lusten att avslöja allt ännu, men kan väl lika gärna göra det nu.
 
Sökte på ett jobb som någon slags sekreterare på ett företag som heter Avida Finans, kreditbolag.
Var på intervju där i tisdags & det kändes otroligt bra.
Har ju ingen större erfarenhet inom ekonomi så därför tänkte jag att chanserna inte var så stora.
Hon berättade att det varit otroligt stor söknad på den tjänsten att dom till och med varit tvungen att
stoppa den långt innan söknadsfristen gått ut.
Dom skulle välja 3 st som dom ville ta vidare till en ny intervju med chefen.
Kom iallafall hem & ca 3-4 timmar efter ringer hon och säger att "Ja hanna, du är självklart en av dom 3"
Jag trodde ALDRIG att jag skulle gå vidare.. för det första för ingen större erfarenhet och för det andra, AV SÅ
MÅNGA!?
Jag är ooootroligt stolt över mig själv som lyckats och att dom faktiskt valde mig.
Var hos chefen i gårpå intervju och det kändes extremt bra, riktigt personkemi & jag skulle väldigt gärna sett
honom som min chef.
Dock "slåss" jag nu mot 1 eller 2 ekonomer med massa utbildning & erfarenhet, så det beror helt på vad dom vill ha i tjänsten. Antingen någon av dom som kanske gå ner sig lite i jobb.. men med erfarenhet. Eller mig som verkligen
kommer kämpa mig uppåt och lära mig nytt och som verkligen vill utvecklas med företaget.
Jag är fruktansvärt nervös för dom sa att dom skulle ringa idag & be besked om man gick vidare.
Det är klart jag tror & hoppas, men jag kommer INTE bli besviken eftersom jag kommit så här långt & detta är verkligen ett jobb med möjligheter. :)
 
Efter intervjun blev det en Powernap (2timmar haha) med Enlil, var SÅ skönt eftersom jag sovit så dåligt på sistone.
Sen kom Lisen för lite kaffe/mack mys :).
Blev sen stan med Enlil.. han köpte sig 2 par nya byxor, annars gick vi bara runt och mös i höstkylan och blev en fika.
Sen mötte vi upp Lisen&Malin för hårfärgsinköp till CP.
Vi valde ut en som jag trodde skulle bli bra då hon ville ha lite mörkare med aprikos/rött.. tänkte det skulle passa perfekt till hennes hy. MEN det är alltid en chansning att göra det hemma. Blev en 645 från Loreal.
 
& här är resultatet. ( Det är SÅ mkt finare i verkligheten, var ingen dagsljus så svårt att se riktiga resultatet).
 
Förebild. Platinablond. (lite fuktigt håret här.)
 
Utväxten.. ser ut som jag slagit henne med basebollträ!?
& här är hon :). Är mycket mer röd/orange i verkligheten.. men hennes hy blev SÅ fin
till denna färgen & båda blev supernöjda!
 
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan möta upp Kristina, samina & line på stan för shopping.
Löning idag ju!
 
~~ Hanna
 

Kommentarer
Postat av: Anna

FINT! :)

2012-09-20 @ 17:47:23
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Fasen så fint det blev! Hoppas verkligen på jobbet!

2012-09-20 @ 20:38:01
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0