Sjukt?

Som jag skrev i går började jag såklart kolla in långklänningar direkt efter det att vi fått bröllopsinbjudan..
strosade runt lite på nelly.se i går och hittade en klänning jag tyckte var jätte fin ( men nej, inte till bröllop utan bara i allmänhet.. vit klänning skulle ändå inte passa in på bröllop).
Jag tyckte dock den var lite för kort i underklänningen och jag hade hellre haft den i färg eller i svart..
Här är den..



Som jag också skrev skulle jag ut och möta enlil på stan i går vilket jag gjorde..
Hade en super mysig eftermiddag med promenad i solen och glass på national på ben&jerry baren..
Vi gick sedan runt lite på stan och hamnade av någon anledning på gina tricot där jag knappt aldrig är.
Direkt när jag kommer in ser jag nästan EXAKT den klänningen från nelly fast utan paljettmojset  i halsen.
& det tyckte jag ändå inte om plus att den fanns i svart :).
Jag ansåg då att detta var ment to be, så där inkaserade jag en ny klänning.. endast 299kr istället för 599kr :)
& jaaa, ni tycker säkert den första är mkt finare.. men jag anser att man kan klä upp denna klänningen med något stort snyggt halsband istället för paljettgrej som bara ser fattigt ut.. :)





as snyggt bara till en skinnjacka här.. MEN jag har som sagt köpt den i svart.. men den fanns ju såklart bara i vit upplagd på ginatricot.se.

I övrigt har jag varit i tryvann heeeela dagar men Lisen.. helt sjukt underbart att få rasta snowboarden och bara gliiiiida ner för backen. Önskar dock jag åkt mer då jag kände att jag gärna haed börjat testa lite småhopp nu :)
Men det får bli nästa år.

lite bilder från idag i backen;









Nu ska jag krypa ner med min kärlek och kolla GG :)

Natti!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0