Ny start!

Då var man tillbaka här igen.
Han nog saknat att blogga lite..skriva av sig om absolut ingenting och som egentligen ingen bryr sig om.
Perfekt!

Det är redan söndag och jag har jobbat hela helgen.
Första kvällspass i fredags sen kvällspass lördag.
Ärligt, vad fan gör folk så jäkla länge som till 23 på en fredagkväll och 21 på en lördagkväll?
HELT slaktade blev vi iallfall med allt folk..
Lördagskvällen blev bara lugn med en shishkebab i sängen och GG, helt okej enligt min mening eftersom kroppen var helt död.

SÅ kom söndagen, inte sovit många timmar av olika anledningar, men inget jag behöver gå in på. drygt bara.
Låg i sängen halva dagen och drog oss.. gjorde frukost på sängen till E och bara koste oss :).
Lite GG på det såklart, haha.
Men sen tog vi tag i vårt liv och gav oss bort till elixia.. jag vill inte att detta ska bli någon form av träningsblogg (är ju inte riktigt tjejen med musklerna liksom :P) men jag kommer nog börja skriva en del om det eftersom jag känner en nystart i mitt liv.
Denna veckan har jag tränat 5 gånger och har gått igenom alla muskelgrupper.
Som avslut idag körde jag 4km på crosstrainer och 2,5km jogging på löpbandet. HELT slut.
Så nu ska det bli såå gott med hemmagjord grönsakssoppa (som enlil dock förstörde lite precis genom att hälla i en halvliter peppar).  :P killar kan inte det dära med mat.. inte enlil iallfall. haha.
Blir nog 1 eller 2 GG avsnitt för att sedan sova & ladda för en ny vecka full av jobb & träning, samt morgondagens jobbiga grej jag ska kolla. MEN, jag hoppas det går bra.. baah.

& smärtan i bröstet försvinner inte.. för jag vet innerst inne nu att det är dags för dig att lämna oss.. vi kan inte hålla kvar dig för vår skull.
Men inget kommer någonsin bli som förut.. jag älskar dig lillebror.


Natti natti!

~~ Hanna




Ser inte så god ut kanske.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0