It's a sad sad story.

Hej på er!

Har väl kanske inte riktigt haft motvivationen till att skriva de senaste 2 dagarna, varit mycket som händer nu och bara till det negativa.. är i någon sorts sorg.
Vill inte plåga er med detta så skippar att skriva så mkt om det.

Annars har det bara varit jobb som gäller.. haft hela 2 dagar vila från träningen vilket känns förjävligt. men i går var jag alldeles för ledsen för att överhuvutaget bege mig ditåt.
& direkt när jag kom till jobbet fick jag frågan " oj vad trött du ser ut" " har du fått en allergisk reaktion?"
Allt detta pga av röda ögon och no makeup. Hatar såna frågor.. vad ska man säga?

Allt känns fortfarande som en stor klump och en enda stor sorg, men jag ska ta mig till gymmet nu för att slakta min mage och rygg så jag faktiskt kommer på andra tankar.
Självklart ska min älskling med mig..min stora hjälp i träningen. <3 :)

Annars kom lönen i går, thank god! :) Inte den bästa men alla pengar var bra just nu.
Så nu är hyran betald & lite pengar blev sparade, försökte rätt mkt men jag tror jag kommer behöva ta en del i slutet av månaden, fick bli 7000 NOK. Haha god luck!

I kväll/natt ska jag även boka resan hem till KNA i påsk.. längtar jätte mkt.
Längtar efter min älskade familj så himla så mkt.. vill bara vara hemma och finnas för dom just nu, för det är en jobbig tid för oss alla.
Sen träffa alla underbara vänner <3.
& bäst är ju att CP ska hem samtidigt så vi ska glida och ha kanon kul. SÅ är blir det väl att spendera en del pengar.

NÄ, nu har äntligen E. stigit upp så mot träningen!!

Ha en super fin dag i det underbara vädret!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0