Halvår.

Ja, ett halvår går fort mina vänner, men SÅ längesedan var det jag lyckdes skriva ett ynkligt litet blogginlägg om.. haha ja INGET vettigt :P.
Men ärligt talat, vem fan bloggar om nått vettigt? Inte dom bloggarna jag läser iallfall och det är de som är de roliga :).

Sista inlägget jag skrev såg jag att jag hade fruktansvärd hemlängtan.. inget jag direkt har nu men ändå längtar jag väldigt mkt tills vi ska hem i påsk för då ska ju alla tjejerna hem i hop :) Ska bli SÅ kul att vara där samtidigt..

Mycket har hänt, men ändå så lite..

Har mist en av mina absolut närmaste.. min farmor.
Jag tror fortfarande inte jag inser att jag aldrig kommer få se henne.. skratta med henne eller bara kolla på henne och tänka hur fin hon är.
Hon är absolut en av de bästa människorna jag någonsin träffat och hon fanns där dag som natt för en.. och älskade en så extremt mkt.. vi var hennes skitungar.. vi var dom hon alltid skröt om (frågan är varför? haha) och hon visade varje gång man träffade henne hur mkt vi betydde.
FARMOR, jag älskar dig och saknar dig så det gör ont.. har inte orkat tänka på det på ett tag men nu rullar tårarna igen.. herregud vad jag saknar dig!

Så.. i övrigt bor jag kvar här i Oslo med mina underbara vänner ( dock bara 2 kvar nu) eller ja PLUS alla andra fina människor jag mött här. & såklart min helt fantastiska pojkvän.
Ingen är lyckligare än jag att det är vi.. jag vet att jag är en toffel men jag kan ju bara inte FÖRKLARA hur kär och galen jag är.. men nu är det snart sommar och då vaknar nog även mina lökar för fest igen ;).
SOM jag längtar :) uteserveringar.. parkhäng.. ÖL, vin och massa sol sol sol.

Nytt jobb är på G också.. börjar 1 Maj.. ska bli skönt att få ordning på sitt liv med lite rutiner och bra schema.. GANSKA trött på att komma hem halv 1 om nätterna nu. :)

Träningen går super bra just nu :) har motivation till 1000 & mkt tack varje Enlil såklart som hjälper mig och tränar med mig ( släpar mig dit) nej så illa är det inte :).
Någon beach 2012 blir det inte men det kan bli lite bättre iallfall :).

MEN nu ska jag inte trötta ut mer för mkt..
Har precis målat naglarna blodröda.. ska slänga på mig lite smink och platta håret och sen på med något halvsnyggt för att sedan dra mig ner till Aker brygge och äta middag med min bästaste vän :)

(har säkert glömt 100 vitkiga och roloiga saker som hänt, men som sagt.. ni orkar nog inte läsa mer nu ;) )

Ha en super fin kväll!

~~ Hanna


Mina fina tjejer på nyår!


Nyårsmaten. (oooh vad hungrig jag är)


Min fina kusin Anna gifte sig i början av 2012 :)



Hahha.. enlil :) ser ut som 12! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0