It's just..

12 dagar senare är man tillbaka.

Varit alldeles för mycket på senaste att jag vetat att det nästan skulle gjort för ont för att skriva ner det.
När man skriver kommer lättare tårarna för man facar på något sätt sanningen när jag skriver ut det så andra kan läsa det.

Den 24 mars alltså för lite mer än 1 vecka sedan lämnade min älskade Hugo oss.
Han blev 16.5 år gammal & jag är mer än tacksam för att vi fick ha honom så extremt länge hos oss.
Men sista tiden blev nog mer jobbigt än lyckligt för honom så beslutet att han fick åka till sina vänner i himmlen var nog det rätta beslutet även om smärtan i bröstet och klumpen i magen är helt extrem.
Många tänker säkert att " det är ju bara en hund " men försök själva att ha en hund i hela ditt i hågkomna liv.. sen plötsligt slits den bort och du får aldrig mer träffa den.. DET är smärta.
Men han vet att vi älskade honom & han har haft en helt fantastiskt liv.<3

Kommer kännas väldigt konstigt hemma när man kommer hem och inga små tassar mot golvet.. ingen man behöver skrika på för att han ska höra.. ingen att gå ut med.. och alla skålar och allt är borta :/. USCH! kom tillbaka..

Annars rullar livet på här uppe i OSLO.. jobb för det mesta och nu bara 1 månad kvar på Accenten.. börjar nästan få lite ångest.. men innerst inne vet jag att det är för det bästa.. jag orkar inte komma hem halv 1 om nätterna längre och förstöra alla dagar genom att sova bort dom. Så jag hoppas detta blir en ny utmaningen och att jag får lära känna lika många bra människor som jag gjort på furuset :).

Ligger faktiskt hemma idag.. nästan hela 2.5 månad sen jag var sjuk nu.. men nu är det som om halsflussen is back :/. Inte vågat träna så mycket den senaste veckan då jag haft känningar & idag när jag vaknade hade jag så ont.. så när Malin kommer hem blir det direkt till legevakten för att kolla upp det.
Man är ju skriver i norge så att gå till vårdcentralen när jag kommer hem i morgon kommer nog kosta skjortan.

I morgon beger sig vår låååånga resa mot KNA.. ska bli så skönt med lite semester men 1 vecka utan min älskling är inget jag hurrar över direkt :/.
Men ska fira mamma, fira påsk, ut med mina vänner & bara glida och ha en bra vecka! :)

Nae, nu ska jag väl sätta på mig lite normala kläder & invänta min kära sambo så jag kan få penicillin eller vad som nu väntar..

Ha en riktigt fin dag i solskenet! :)

~~ Hanna


Vill haaaa!


Som jag saknar dig älskade hugo. <3


Du är det bästa som har hänt mig E. Jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0