It takes two.

Här var det ju ett tag sen man skrev kan man ju säga..
Semestern är slut & hösten är helt klart kommen.
Halsduken har till och med åkt på, så ah, välkommen..

Ligger just nu i sängen & kan verkligen inte sova.
Önskar inget hellre än att jag var as trött och däckade.. men nej.
Jobbat till 23.30 så jag borde vara ett vrak, men snarare piggare än någonsin idag.
Ensamt i min stora säng helt klart, men jag klarar mig nog.. luktar ju trots allt dig här i rummet.

Har egentligen ingen ork att skriva, så jag vet inte varför jag gör det..
Men behövde väl bara nått att göra.

It takes two to tango.. så jäkla sant ordspråk.
Ibland känner jag mig så jävla ensam i det här.
Jag visar och visar.. men ah. Det är väl så här det ska vara antar jag.
Kär kärare kärast i allafall, och då blir man kanske både blind och dum.
Jag har träffat killen jag absolut alltid vill ha vid min sida ALLTID. men som sagt.. it takes two to tango.

Det känns som jag hittat rätt, som att man hittat hem. <3

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: jeanette

Sinnsyk søt er du! Kanskje it takes two to tango, men man trenger bare en for å danse - og når tangopartneren er borte for stunden så får man danse litt alene! Koooos deg søta!! :) Puss o Kram

2011-09-10 @ 02:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0