E.l.f

Då var det torsdag, och även denna dagen ligger jag hemma i sängen sjuk :/.
Tycker förkylningen har gett med sig lite, men bara lite.. hosta & lite ont i lungorna.. men hoppas det snart blir bättre, för här kommer jag bli alldeles för rastlös för att ligga.

Gårdagen blev dock väldigt mycket bättre efter att Enlil kom hit.
Myste heeela eftermiddagen & kvällen. Låg bara i sängen och kollade film och pussades även om vi inte fick..
Vill ju inte smitta honom. :P
Blev en kebab till middag och ja, sen resten av kvällen bara mys mys mys.
Finns absolut inget bättre! <3

Han lämnade mig för jobbet idag kl 12 och fick äta lite frukost & så.
Sängliggandes nu.. MEN.
Jag fick fint pallra mig ner till Posten (10m) från porten för att hämta ut mitt efterlängtade paket från E.l.f.
Smink som jag beställt från USA.
Vill då säga att för 400 sek fick jag 33 olika saker. HELT SJUK BILLIGT.
Det var bland annat 3 olika läppglans, ett HELT sett med sminkborstar, 4 nagellack. typ 5 olika concelers, massa ögonskuggor i olika former som löst, kladdig blabla.. läppstift.. puder.. sån förlängnings mascara.. Nått medel mot finnar.. asså ALLT! Nu hoppas vi bara att man inte får någon allergisk reaktion av skiten :P.
Har testat en hel del och det verkar vara väldigt bra produkter, så rekomenderar starkt!
http://www.eyeslipsface.co.uk - TESTA!

Ligger du plattfall i sängen återigen.. ont i magen, huvudvärk av allt snörvlande och en ständig längtan efter E.
Hur kär får man lov att bli? Sjukt..

Cp kommer snart hit och ska göra hemmagjord soppa.. men det var på ETT villkor.. att jag lagade scones.
Tack för den :P. Men jag ska nog finna orken.. någonstans?!
Sen blir det film & mys bara med henne.
Till kvällen kommer förhoppningsvis Enlil.. så jag får gosa lite.

Ha en bra dag!

~~ Hanna


Detta är mitt liv just nu..


Paaaaaket


Massa massa smink.. :)


Massa borstar (Saknas en på bilden)



Lycka!! (särkilt när man ligger hemma sjuk :) )

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tack så hemskt mycket Hanna, du anar inte vad det värmer att höra det=) man känner sig dock inte så stark som man kanske egentligen är=)



Krya på dig=) Kram

2011-09-15 @ 19:02:13
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Åkerman

Hanna, fokus! Det är ett Engelskt märke;)

2011-09-16 @ 01:39:27
Postat av: Janne

Har du bidragit med nåt till svältkatastrofen?

2011-09-17 @ 12:35:33
Postat av: HAnna

Svältkatastrofen? Vad har den med mitt smink att göra "janne"?

Åkermannen: SORRY.. fokus.. jag lovar i fortsättningen ;)

2011-09-17 @ 13:55:03
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Janne

Folk svälter och behöver hjälp medans andra konsumerar smink. Ganska stora kontraster.

2011-09-17 @ 17:48:40
Postat av: Hanna

Ja, och om jag vill konsumera mina i hoptjänade pengar på smink så ska ju jag göra det?

Och vad vet du om jag skänker stora pengar på välgörenhet?

Det kan man göra trots att man köper smink 1 gång i halvåret för 400kr.

2011-09-17 @ 18:19:46
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

sv: 1 nov :)

2011-09-22 @ 16:17:58
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0