Allt eller inget.

Min kropp har gått in i någon ond cirkel tror jag.
Jag har ett virus som vägrar lämna kroppen.. den strejkar.
Var hemma 4 dagar för 3 veckor sen.. 2.5halv dag förra veckan och nu blir det 2 dagar denna veckan.
For till legevakten i går efter mycket om och men.. och mycket riktigt.. halsflussen var där som jag trodde!
Penicillin i 10 dagar och sjukskriven 2, vilke awesome helg. NOT.
Pallar faktiskt inte ligga hemma mer, så tro det eller ej, jag hade faktiskt hellre jobbat!

Idag åkte min älskade Sambo hem till vårt älskade Karlskrona :/. Kändes riktigt jäkla tungt att behöva stanna här när jag egentligen inget hellre vill än åka hem till min familj..
Men biljetterna vad utsålda och den sista som fanns alldeles för dyr. Samtidigt vill jag inte komma hem som ett vrak utan vill kunna käka ute och kanske träffa några kompisar också. Utgång i Karlskrona är väll inget som lockar :P.
Så, nu är jag hemma själv fre-tis. Tur jag har en underbar pojkvän som ska ta hand om mig. Samt underbara vänner att spendera en lugn lördag kväll med då min älskling ska ut och roa sig på IKEA fest som jag snällt får skippa :(.

Sitter även och kikar lite resor på internet.. enlil & jag har semester sista veckan i oktober så blir värmen för oss!
Någon som har något förslag vad som är varmt, billigt och bra för ett par i 1 vecka?.
Själv tänker jag egypten eller turkiet?
Ska iallfall bli helt underbart.. 1 vecka bara med enlil i solen med massa god mat & dricka. Kan inte bli bättre! <3

I kväll får bli en väldigt stilla kväll.
E. och jag ska ha myskväll.. film och bara mysa. Väntar fortfarande på att penicillinet ska börja värka..
1 timme kvar sen slutar han.. skönt. Hatar att ligga ensam här hemma :/.

Sist men inte minst vill jag hälsa Micron välkommen in i vårat hem :). Äntligen!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka googla på vad det betyder om man drömmer att man lägger in sin hund i torktumlaren! wieeeerdoo :)

~~ Hanna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11829434.ab



Min dröm kanske inte var så dum ändå!?


SAKNAR! + pappa

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig massor min unge.. Tar snart ett jet plan o hälsar på.. Jag har en jättebra ide på resmål.... Karlskrona-Backabo..Vi kan fixa värme i massor...koooom hem snart..kram

2011-09-23 @ 19:36:04
Postat av: astrid

kramar om

2011-10-02 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0