1år.

Ärligt, är det bara detta året som gått helt ofattbart fort eller går det alltid så här?
Vi har redan bott 1 år i OSLO, och jag kan knappt fatta det själv.

Ligger och läser mina inlägg från 1 år tillbaka. TRAGISKT med stora bokstäver egenlitgen.. haha.
Fast det var ju bara en mellanlandning i karlskrona och jag hade faktiskt jävligt jävligt roligt den perioden!
Det behövde laddas lite batterier för att sedan klara av ganska många månader av "skit" . . eller.
Vi har nog alla växt sjukt mycket som personer genom att bo som råttor då & då, och idag är vi nog glada att vi faktiskt gjorde det så vi kan se hur bra det kan bli :).
Från 60kvm på 13pers till 2 pers på 86kvm. Det är ganska big diffrent! :)
Men som vi idag kan säga, det hade på något sätt sin charm Haxthausen, även om vi absolut inte kunde se det då.
Nudlar, ciggaretter, alkohol, våningssängar, smyga på morgonen, inget varmvatten endast till 2 personer om dagen.
And so on. Fancy life? Nae, det kunde man ju inte påstå :)
Men after all, man har lärt känna så otroligt mycket nya människor!
Huset var också en grej för sig, men även där något av det bästa jag gjort.. även om det var påfrestande ibland.
16pers på 300kvm, bättre men ah.
Uppäten mat, kladdiga golv, ingen dush, sova 4 i varje rum, bong, FESTER, 10grader i huset osv.

MEN, vi har lärt oss & nu har vi det så jäkla bra faktiskt :).
Inte nog med det trodde jag väll aldrig ja skulle träffa Enlil.
Mötte honom på julbordet i slutet av November förra året.. insåg ju inte det då, men det kan ju ha varit den bästa dagen i mitt liv :).
Det tog visserligen 2 månder till innan vi började träffas, men sen i början av februari har vi i princip setts 3-6 dagar i veckan.. och se vart vi hamnade idag.
Jag är kärare än någonsin och har den killen jag aldrig vill leva utan!

Ingen är lyckligare än jag att det blev OSLO och ingen annanstans. :)

Familjen är absolut svårast att vara utan.. ett helvete ibland. Men man uppskattar varandra på ett helt annat sätt och ni vet att jag älskar er mest i hela världen!

Nu är det som sagt söndag, jag är inte bakis, men äter ändå som aldrig förr. gravid? Nejdå :)
Så ska pallra mig till Joker med Maulin och köpa nått gottit.
& självklart längta ihjäl mig efter min babe.


~~ Hanna



1år sedan och med SÅ mkt mindre grejer än vad man äger idag.



Min packning.. från detta till ett helt hem.



Ett extremt fult kort på mig, ser ut att ha ett huvud på 60kg och dubbelhaka, och detta är såklart inte sanningen ;)
Bilden ljuger, vad annars? haha. MEN, det är det nyaste på mig & Enlil, och jag älskar alla bilder han är med på och särkilt tillsammans med mig :).
Jag älskar dig enlil!


Sist men inte minst.. jag MÅSTE ha denna tröjan.







Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Så himla mysig tröja ;D

Fan redan ett år skrämmande hur fort de faktiskt gått! Känns som de var igår måste komma upp och hälsa på er snart!!! :D

2011-09-11 @ 20:57:22
URL: http://amandakrona.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0