Poff be gone.

Back back back!

Idag är det minsann lördag & denna helgen händer det roligheter.. eller ja både & kanske.

Sannish har varit hemma i Lidköping några dagar nu så hon kommer snart hem hit igen :)
Så i kväll ska jag, sanna & kristina kolla Champions League på Fridays, äta & dricka gott, kan det bli så mycket bättre egenlitgen? HEJA BARCA ;). haha.
Sen om jag känner oss rätt drar vi vidare mot någon fest & slutar säkert med att skaka rumpa någonstans på oslos gator :P. haha. Blir nog en riktigt bra kväll förhoppningsvis!

Annars om dagarna jobbar & sliter man, har jobbat nu mån-fre.. riktigt skönt att få lite mer tider så man slipper oroa sig över tid & pengar. eller äh :P. det var väl att ta i haha.
I morgon sen blir det Laserdome & hör och häpna Fridays IGEN.. fast denna gången med vår avdelning på IKEA.
Vi vann en tävling på jobbet så vi fick massa pengar att äta och gör något kul för. SÅ, landskamp.. SVerige-Norge
på laserdome, haha. Sen slipper man ju ha beslutsångest idag över vad man ska äta idag för det andra kan man ju testa i morgon liksom? ;).

Annars i livet.. jadu!
Jag är väldigt lycklig.. det vill jag lova. & jag hoppas jag får förbli det.
Dock är det jobbigt som tusan att E. åker hem nu på måndag pga av semester.. 3 veckor... TRE VECKOR! :(
MEN.. 2 veckor..sen åker jag & Sanna och gör Karlstad :). Haha.
Hälsa på E. & hans vänner.. ut och festa & se vad Karlstad har att bjuda på.. tror det kommer bli awesome!
Är dock alltid jobbigt när man jaa.. ska vara i från någon man tycker väldigt mycket om & allt är nytt! :P

Nej nu kommer väl sanna vilken minut som helst :). Ska vi väl snacka i hjäl oss lite innan det är dags att fixa i ordning sig inför kvällen!

& & & Jag saknar er mina vänner & familj där hemma! Saknar KARLSKRONA som tusan.. bästaste staden och kommer alltid vara. Iallfall att hälsa på ibland :). Sommaren är bäst!.. Havsluften.. oh.. i wanna go home! <3

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0