Fly?

Jag är beredd på att fly härifrån, jag är beredd på att försvinna från allt, BARA för jag är så jävla rädd för att allt ska bli som det alltid blir.
Det har gått för långt för att det bara ska sluta här, eller bara rinna ut i sanden.
Hur ska varadagarna bli utan allt.. hur kommer det kännas denna gången?
Tankar snurrar i mitt huvud hela jävla tiden & jag börjar tröttna.
Jag orkar inte gå runt och oroa mig för den ena och det andra.
Jag vill bara få leva i denna lyckliga bubbla hela tiden som jag lever i när du är hos mig.
Men då måste det hända nått mer än så här..
Jag vill inte gå runt & vara rädd för att ta på dig eller hålla om dig vid fel tillfälle så någon ser som du kanske inte vill.
Jag känner mig begränsad och kan inte få visa allt det jag vill.
Jag har så jäkla mycket inom mig som bara vill ut..
& det vill ut för jag har träffat dig som får mig att må så sjukt bra.
Det är knappt ingen som har fått mig att känna mig så avslappnad, lycklig, trygg & glad på samma gång som du har lyckats med..men, vart är vi på väg?
Känns som jag står vid ett vägskäl och tvingas välja håll nu.. & tvinga inte mig att välja den stickiga, hårda vägen.

Känslomässiga helvete :P. haha.. så skönt att skriva av sig tankar inom mig.
Så snälla läs inte om det ändå bara stör er. ingen tvingar som sagt.

~~ Hanna

(detta är videon jag skrev om för några veckor sen vi var med och spelade in.
dock blev det 1 sek jag fick vara med.. haha..) MEN sjukt bra sommarlåt!
I LOVE, ONE LOVE :)




Kommentarer
Postat av: charlotte

Tänker på dig gumman! Jag vet inte om jag kan göra något för att hjälpa dig. Ibland hjälper det att någon bara lyssnar. Jag finns här, även om vi inte ses ofta. Ta hand om dig! Stor kram!

2011-05-13 @ 07:09:44
URL: http://summerwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0