Beslutet.

Jag kan inte säga mer än att mitt livs bästa beslut var absolut att ta mig från Karlskrona medans jag var ung singel och levande.
Jag menar inte att jag hatar min stad, jag älskar den & kommer alltid vara mitt hem, MEN.. så mkt som jag växt som person, lärt känna nya människor och är så lycklig, det kan jag bara tacka för.
Att först ta sig till GBG för att sedan flytta till Oslo, där jag trivs så sjukt bra, just nu iallfall.
Jag är lycklig, glad & harmonisk. Så mycket nya vänner & massa känslor inom mig som bara vill ut.
Du är anledningen till mycket E. du gör mig så förbannat glad!
SÅ oslo, mina nya vänner & gamla vänner, ni är bäst!

(men NU är det sommar i princip och klart saknaden till Karlskrona blir större än någonsing, men semestern får helt klart tillbringas där, eller ja 1 vecka iallfall :). )

För tillfället mår jag dock inge bra i kroppen.. illamående & ont i huvudet. vad skjer liksom?
Men i själen är jag lycklig :)

Tack även alla medverkande för firandet på 17 Maj, hade så kul!
Nu väntar ett kvälls pass på IKEA.. för att sedan åka hem och mysa med bästaste E.

~~ Hanna

Bilder från bland annat 17 maj :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0