1 år.

Blir alltid att man då & då kollar tillbaka vad man gjorde för exakt 1 år sedan, kan vara ganska kul för oftast var man någon heeeeeelt annanstans & hade heeelt andra känslor och allt möjligt.

För ett år sedan bodde man ju i GBG :)
Bilderna från 31 maj var GULDKORTET från Liseberg samt första doppet.. blir ju INTE det den 31 maj detta året kan ja lova. Vart är vattnet här liksom?
Hade jag fortfarande bott i Karlskrona hade jag garanterat redan tagit första! :)
Blev saltholmen förra året.. minns vi letade brännmaneter med mobilerna och skar upp knä och armar, haha.. man kan inte annat än skratta åt det så här i efterhand :).

Då var det heller långt i från bestämt att man skulle flytta till Oslo.. tror vi hade lite spekuleringar på det eftersom mitt jobb var lite hit & dit då vi skulle skära ner på folk pga av förminskning av butiken.
OH, vad jag saknar er Rut m.fl tjejer nu när jag ligger här och blickar tillbaka....
Lana, Caiza, Sofie, Jenny & Jenni...:)

Naheee.. har ingen större ork att skriva så mkt mer idag faktiskt.. fick bara lite nostalgi.. när jag gick genom bilderna från facebook och läste blogginlägg från förra året.

Men jag mår tusen gånger bättre idag kan jag lova.. psyket var helt fuckat förra året. usch!
Dock mår mitt hjärta inget bra nu :P.. när lilla E lämnat staden! :( saknar...

~~ Hanna



Guldkortet-2010 är köpt! cp <3 cp.



Första doppet 2010!



Ett mörkt saltholmen 2010.. första doppet.



Kan man annat än sakna saltholmen? MYS!



Posekort från förra året :P. Mina solglasögon! SOM jag älskade dom.. :(

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Och några dagar senare kom jag och Mejan på besök! :)

2011-05-31 @ 07:13:20
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0