The heart of life.

Hola chickas!

I går var verkligen ingen bra dag som ni kanske läste :/. Bara grät & grät.. men nu mår hugo bättre och jag hoppas för allt i världen han väntar tills jag kommer hem om 10 dagar. (om jag nu lyckas hitta biljett.)
Funderar starkt på att inte gå ut, inte göra nått speciellt alls när jag är hemma.
Jag ska BARA pussa på Hugo och mamma&pappa såklart.. samt min fina släkt som mormor,farmor, kusiner, moster, kusinbarn & sånt. Bara massa kvalitetid med dom istället, och SJÄLVKLART träffa några av mina bästaste vänner.
Glömmer er såklart inte :) & alla deras barn.. haha. Alla har ju barn nu känns det som! Mys!

Kvällen sen i går blev att Sannish kom hit, alltid lika bra! :)
Vi satt och nördade oss vid våra datorer.. malin var självklart med i detta haha. Åt lite gotte & snackade om helgens bravader och händelser, samt massa annat haha.
Kvällen slutade med att jag åkte hem till E. och de andra grabbarna för jag var uttråkad och malin var tvungen att sova. Fick dock kolla fifa i typ 3 timmar.. YIPPI :P. Men vad gör man inte. Haha. Mycket könsord och svordommar.. sjukt dåliga förlorare. Sen blev det filmen Nokas.. som jag fint somnade till :P.
Fick en liten liten chock när jag såg sängen.. 90 säng. 90 SÄNG! haha.. om den inte var 80? Herregud. :P
Men även det var mysigt :). & särkilt att vakna till massa pussar av angel och gos! UNDERBARA angel.

Nu är jag iallfall hemma igen, städat loss i lägenheten.. damssugit & torkat av alla ytor.. samt tvättar soff"klädseln". SÅ, nu är mitt krav bara att någon i min kära "familj" köper en golvmopp så vi kan torka av golven, för SÅ många glas som gick sönder i lördags.. haha. Herregud. Men det blev en jäkla skiva!
Ingen utgång denna gången heller för oss.. haha efterfesterna här tar ALLTID över?

Nej, nu är det dags att hoppa in i duschen, äta lite lung & fixa sig för jobbet!
Är dock inte alls pigg idag då det känns som förkylningen är här för att stanna.. attans :/

Ha en fin dag!

(Jag saknar min familj nått otroligt, samt tjejerna på Simsalabim..)
~~ Hanna


Angel angel :). Man saknar ju hugo bara ännu mer..


Köket som alltid förvandlas till ett dansgolv! :P


:) :)


Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0