Pain.

Jag vet inte om jag kan föreställa mig hur det kommer vara den dagen du faktiskt försvinner från oss Hugo..
När man kommer hem kommer man inte höra dunset när du hoppar ner från sängen.. dina små tassar som springer över golvet för att sedan bli överlycklig av att se en.. jag vill inte vara utan det, aldrig!

Du är mer än bara en hund för mig.. du är som en lillebror.. du har funnits i mitt liv sen jag var 7.5 år.. du har funnits vid min sida genom allt i princip.. & nu verkar det som även du levt hela ditt liv.
Du har varit lyckan genom allt det svåra jag upplevt.. alltid lyssnat.. utan svar dock men det räcker.
Ingen hund har varit så bortskämd som du.. fått så mycket kärlek.. och levt ett helt perfekt liv, det vet jag att du tycker.

Jag lovar att skynda mig hem nu.. vänta på mig.. försvinn inte i från oss ännu :(.
Hela mitt hjärta skriker.. tårarna rullar heela tiden.. det finns inget stopp.. för jag är så jäkla rädd för samtalet att du inte orkade mer.. att du lämnat oss..
Du lämnade oss nästan i natt och om detta är smärta i mitt börst då vet jag inte hur det kommer kännas när du lämnat oss på riktigt..

Herregud.. har jag inte bett böner innan så ber jag den största nu..

Värsta dagen på länge.. när grät jag non stopp i timmar?..

Önskar du bara var här och höll om mig & sa att allt kommer bli bra..
Men det jag önskar mest är att hålla om hugo.. viska i ditt öra hur mycket jag älskar dig & att u aldrig ska lämna mig!

~~ Hanna


Många kallar dig ful men för mig är du den finaste på denna jorden!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Hanni det var en chock natt men nu är han faktiskt nästan som vanligt igen. Skrämde nästan

livet av mig o pappa. Har. Inte sovit ngt i natt bara pussat o gosat med honom. Nu känns det som om allt med hugo är bonus o att vi är så lyckliga o tacksamma att han verkar må bra. Jo men han längtar efter

dig o Hemrik. Märker hur lycklig o lugn han är när hela flocken är samlad . Vi blir oxå lyckliga när ni kommer hem . Lugn nu gumman , han verkar vara som vanligt men lite trött massor med kramar från Hugo mor o far.

2011-03-20 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0