Lyckopiller.

Sitter här & klockan är 01.16 akkurat nå!
Är kanon nervös och väldigt väldigt pirrig inför resan.
I morgon bär det av till Göteborg för att övernatta hos Melissa och sedan flyga från Landvetter.
Ska hinna träffa lana & sofie som jag saknat SÅ mycket. Sen blir det middag & mys hos melissa och henke på kvällen med lite härligt folk :). SKa bli så roligt! Även försöka hinna träffa Tyra! :)

På torsdag bär det sedan av till Marocko.. ÄNTLIGEN lite sol & värme.
Vi ska njuta av värmen(förhoppningsvis).. om vädergudarna vill vara med oss.. lutar dessvärre inte åt det!
Men jag ska dansa soldansen minsann :).
Vi ska iallfall dricka massa goda drinkar vid poolen & äta gott. Bara njuta & umgås! I love!

Nu är redan klockan 20 i 3 och vi ska upp halv 8 för att åka till bussen inne vid bussterminalen till GBG.
Kommer vara ensamt i sängen minsann :/. Hade bästaste sällskapet i natt, sover så otroligt bra & tryggt då. :)

Om jag inte kommer uppdatera mer här tills jag kommer hem så kan ni väl alla dansa lite soldans åt oss i Marocko och en extra bön till att inte flyget krashar.. YES jag är världens mest flygrädda människa. :P.

Ha en underbar vecka allesammans!

~~ Hanna

& du gör mig glad & lycklig.. du får mig att känna mig trygg & jag äälskar när du ler mot mig.
Att få ligga i dina armar är det bästaste jag vet.. tryggheten, lukten & känslan då är så underbar.
Jag vet att du vet.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0