It's like this.

Tju lu lu.

Då har man jobbat färdigt för denna veckan.. vill jobba mer, men får man inte så går det inte. :/.
Lite lågsäsong just nu så blir inte jätte mycket övertid, liker det ikke ass.

Jag & malin är inne i någon fas av att sova, jobba, äta! Jag gillar det inte, önskar jag var lite piggare men, vad gör man för del egenlitgen?
Vaknade vid 10 i morse när E gick till jobbet.. & varför gick jag inte bara upp då? Jag var ju pigg & glad.. men nej han tyckte jag skulle somna om.. lyssnade tyvärr och vaknar klockan 2. vad hände där liksom?
Fin sambo som man är fixade jag frukost till Malin & mig eftersom den lilla däkan hade bråttom till jobbet :).

Nu sitter jag här.. kollar ut & ser att solen lyser.. vill ut och gå & bara njuta lite av vädret.
Ska iallfall ta en solning eftersom ALL jäkla färdg försvunnit, det är SJUKT. brukar det gå så fort?
Nej dags att fräsha upp sig lite och se brun ut igen :P. för i morgon är det ju lördag & då är det fest & då måste man ju se någorlunda ut.. eh eh eh.

& liksom, är det för min skull eller för hennes? Ett ända stort tjat om henne.. jag älskar henne & förstår dig, men det sårar mer än du tror. Börjar undra vem du egenlitgen är ute efter. eller VAD du är ute efter. :/
Men likt förbaskat älskar jag när du är nära mig & håller om mig.. det finns inget bättre!
Att vakna vid din sida gör att hela dagen blir så mycket bättre.

Nej nu blir det solning, dusch, hänga tvätt sen in till byen och shoppa lite då man fått lön, WOP WOP WOP!

~~ Hanna

Riktigt fin & bra låt av Enlil & arro :). duuuuuktiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0