Hem, eller hem?

Unsdag unsdag!
Känns som jag alltid lyckas skriva just på untzdagarna? Eller jao, nu är det ju faktiskt torsdag eftersom det är väldigt sent på natten.
Man är ju en nattuggla då det jobbas nästan var dag till 23 eller 23.30. Schlitsamt men goa pengar!

I går jobbade jag ju dock tidigt.. vilket var U N D E R B A R T . . sluta klockan 2 och liksom få hinna göra något, det händer ju inte allt för ofta. Mötte upp Lisen i byen och köpte massa nytt smink sen drog vi till ett mysigt café och käkade kanon god mat och drack kaffe. Sen kom även lisens man förbi och fikade med oss, KANON mysig eftermiddag.. avslutades med en kortare promenad i vår solen! Lovely!

Kvällen spenderades först i min säng då jag fick ligga tyst för Malin tog en "powernap" på ca 68h.. haha.
Hon blev måttligt besviken när hon vaknade runt halv 9 :P.
Sedan gav jag mig av till E. lite myskväll sådär.. vi två & så angel också såklart.. myyyyshunden som jag bara älskar, och hon mig förstås ;)
Spelade lite fifa.. lyssnade på MASSOR av låtar som han envist skulle visa.. & bara mös såklart.
Gick & la oss, men när angel hysteriskt börjar skälla när Halil kom hem blev E. såklart pigg och då blev det fifa all night long för grabbarna. & JA, jag somnade. MEN, mysig kväll helt klart.
Att åka hem halv 8 på morgonen var mindre mysigt, men fick ju krypa ner i sängen igen.. och DET är mysigt.
Dock alldeles själv, så då blev det mindre mysigt igen ;). haha.

Blev inringd tidigare idag så kvart i 4 stod jag på IKEA.. & självklart kom du förbi & gjorde mig sådär lite skakig som bara du kan! :)

Aja, nu är man iallfall hemma.. lite down av många olika anledningar.
Men nu ska jag iallfall hem till Karlskrona på fredag och stanna några dagar.. längtar!
Farmor.. lova mig att bli friskare nu när jag kommer.
Du vet att du är den bästa jag vet! <3
Hugo.. som jag ska gosa ihjäl mig med dig!
Att man kan vara så sjukligt rädd för att förlora människor/djur.. gör så ont i ens hjärta! :/.

& alla ord ni sa i natt.. allting ni sa.. Vi lever och har levt sååå olika liv.. att du faktiskt tagit tag i ditt liv och lämnat stora delar var det som fick upp mitt största intresse för dig.. & nu bara kändes det som jag inte längre känner dig :/.
Klump i magen!

Men likt förbaskat saknar jag dig sjukligt mycket nu & jag önskar inget hellre än att du skulle ligga här breve mig och bara håla om mig så den dära underbara tryggheten var här.
För vad var det vi sa.. inga mardrömmar när vi är med varandra. 
Jag blir hel när du ser mig på.

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0