För hon flyger i väg som ett pappersflygplan.

Onsdag!

Yes, det är det minsann.
Låg hemma sjuk i går, inget roligt alls.. längesen jag var så galet uttråkad, trött & hängig.
Men idag känns det lite bättre iallfall.. har dock min lediga dag idag, så har blivit till att sova ut.. och sen ringde CP och ville jag skulle komma dit på en kaffe.. men slutade i müslimojs & 3 äggknäcken! MUMS. & självklart kaffe.
Massa massa massa snack & råd till varandra. Är så glad som har dig! <3

Blev promenad ute i eftermiddagssolen också.. vårjackan, vårskorna & solbrillorna. UNDERBART!
Inte kalls för fem öre. Njöt och jag kände hur det spratt till i hela kroppen.. det är VÅR. Man får massa vårkänslor och hela en blir helt konstig. Man blir liksom kär! Värme.. vetskapen att sommaren närmar sig :)
Hoppas på en helt underbar sommar. Massa grillkvällar på olika platser i Oslo.. massa filtar, rosë och snack i parkerna.. och självklart lite sommar hemma i KNA också :). vad vore livet utan det liksom?

På fredag kommer 3 av mina bästaste tjejkompisar upp till oss, ska bli SÅ mysigt :). Massa snack, vin, utgång, kärlek, uteservering och massa massa! Dock jobbar jag lördag dagen, men sen är kvällen vår!
Tror på en riktigt bra helg!
Kanske åker den nya klänningen på, väldigt blommig & sommrig.. men skit samma?

Nu ska jag iallfall ta tag i lägenheten.. städa loss ordentligt & tvätta.. känns som jag alltid gör det.. men man är väl en jäkla städnarkoman?
Min man kommer få det gytt ;D.
BAAH, måste få tag i min laddare också som jag skälvklart glömde hemma hos E. i måndags! bajs.
Får ta mig till Grönland & hämta upp den :)

& nu längtar jag till i morgon! För jag saknar dig!
Låt det bara gå vägen!!

~~ Hanna

Denna låten är egenlitgen helt sönderspelad.. MEN jag kan lite sluta älska den!



"
Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0