Bora bora!

Alllllllllllllllllo!

Nu är man hemma igen från Marocko efter en heeeeeeeeeeelt underbar vecka där.
Hade underbart väder, träffade fina människoroch drack & åt alldeles för mycket gott :P.
UPP 20kg men brun och glad :). haha.
Orkar inte dra massa som hände där nere just nu.. men det var allt från äventyr, nattliv, sol, bad,
maffiamänniskor, livvakter, vattenpipor.. m.m
En sak, ska man känna sig som filmstjärnor ska man åka dit, HEJ uppmärksamheten.. tröttsamt i längden :P.

Första dagen på jobbet idag och det var underbart att träffa alla där igen :).
Skönt att höra att dom tyckte man var riktigt brun, då gjorde man ett bra jobb. haha.
Avslutade eftermiddagen med att shoppa lite nytt till brännan :P.

Nu ska jag iallfall fixa lite med resväskan & fixa mig inför kvällen. Blir fest i huset med lite blandat folk :)
Sen jobb i morgon och sen fest igen, haha. underbart!
Men just det, måste ju inhandla groggvirke nu också.. hurry up!

Ooorh, magkänslan bara skriker hur mycket jag vill & vill ha det nu, men jag är livrädd för att att det inte är alls på den nivån eller finns nått tillbaka.
Jag längtar efter dig!

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0