9.25

Yes sir YES.
Idag vart jag upptvingad i tid av mina kära sambosar då vi skulle inviga kaffebryggarn & OJ så gott det blev!
Så nu är klockan 11.55 och jag har hunnit äta en god & ganska lång frukost med Malin & erik samt chillat.. hängt tvätt.. chillat lite till & även hunnit sola med erik :). Härliga lördag!

Solen skiner som aldrig förr utanför & solbrillorna åkta på när vi gick till solariet!
Nu ska jag genast slänga på mig lite kläder, smink & parfym så ska jag dra mig ner till byen med jennie.. shoppa lite sen blir det Öl med erik & co i solen på en uteservering! LIFE IS GOOOOOOD! :)

Sen blir det hem.. fixa sig.. städa lite & sen är det festis här hemma i vårt hushåll. Ni är varmt välkomna :)
Jag tror på en bra dag asså! Idag blir det lite the hills som vi sa i går.. solbriller.. uteservering & storstad!

Ha en riktigt UNDERBAR dag allesammans!

~~ Hanna


Sannish & jag :). BIG lööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0