Port du soleil.

Idag, idag idag.. är det premiär öppning av Port du soleil för denna sommaren i Göteborg & vi kommer INTE vara där..
Skam SKAM SKAM.
Helt klart det bästa stället jag varit på.. GRYMT.
Jag vill vara där idag.. jag vill spendera hur många kvällar/nätter där som helst.. och jag lovar jag KOMMER göra det.
Men inte idag :/.
SÅ har ni inte besökt det.. GÖR DET. Har ni vägarna förbi GBG eller rent av bor där.. go there!

Ha skoj alla ni som ska dit, jag är inte ALLS avundsjuk!

~~ Hanna


Bild lånad.


Lisen dansar loss där inne!


SÅ freaking nice!


Go go go!


Lyx! (bild lånad)


Fett! (bild lånad)


Ni fattar själva varför ni ska besöka det va!? JUST DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0