Make it go faster!

Shuu!

Hade en super mysig dag i går verkligen, en sån där dag som man verkligen behöver då & då :).
Steg inte upp i tid, det kan jag ju inte påstå. :P
Åt iallfall frulle med Sannish först.. sen fixade jag mig i ordning i väntan på att min älskade bror skulle komma och plocka upp mig med bil.
Väl gjort åkte vi ut till min älskade höggravida kusin och hennes Ståle & oliver.
Min kära Moster var även där på besök nu i och med att hon föder vilken minut som helst vill jag lova :P.
Så det var hur mysigt som helst att få träffa lite släkt :). Massa snack.. sen grillade vi även.. årets första riktiga grillning.. jag envisades om att sitta ute då solen lyste men det blåste nått jävulskt, men i did it :P.
Fick även mina födelsedagspresenter från Moster & Mormor.. legat där ett tag :P.
Pengar av mormor (kommer bra nu när man ska till Karlstad i och med svenska pengar) sen en sjukt god och bra inpackning till håret och en mycket välfdoftande showergel av moster. Bra saker! :)
Efter besöket i Tranby åkte vi hemåt igen, blev släppt på Grünerlökka där jag mötte upp Sannish & Malin.
Vandrade gatorna ner.. kollade även på vår nya lägenhet.. sen Slog vi oss ner på Cafe Sör för en öl och nachotallrik.. & massa prat :). MYS! Och vädret kunde inte bli bättre.. awesome!
Så hemma hamnade vi lite innan 12 och då blev det sängen för att dock inte somna närmare 3.

Nu sitter jag här vid köksbordet.. sörplar i mig kaffe & käkat lite frukost/lunch..
Vädret är heeeeelt fantastiskt men jag ska ju ändå bege mig till jobbet om knappt en timme såå.. ingen solning :/.

Även försökt boka tågbiljetterna till Karlstad men icke.. det gick inte. Mitt norska kort går inte att betala med på nätet, så biljetterna får snällt vänta till sanna kommer hem :).

& Nu längtar jag så himla mycket.. ska bli SÅ kul, men framförallt längtar jag efter dig!
Kan inte dessa 8,5 dagarna gå snabbare och de 8 ensamma nätterna gå fortare..
för, jag saknar dig!

Ha en jätte fin dag :). I ALSO MISS MY LOVELY KARLSKRONA!

~~ Hanna


Med min älskade kaffekopp!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0