Sista gången.

Idag är det antaligen sista gången jag besöker det dära trapphuset jag bodde i för 1.5 år sedan.
Längesen nu & tiden har gått så jäkla fort.. kändes som i går när jag och mamma städade ur den och jag grät på toagolvet för dom ringde från Rut m.fl och berättade att jag fick tjänsten hos dom i GBG.

Nu 1.5 år senare ska jag hämta de sista grejerna..soffa, fåtölj & tvbänk.. kommer kännas konstigt & det är poå något sätt jobbigt. Minnen :P.

GBG är sedan ett minne blott.
När jag var där nu senast var det både på gott & ont. Jag älskar staden så jäkla mycket, känns som hemma men ändå får jag tillbaka lite känslor när vi bodde där. Klump i magen & nae, jag mådde inge bra.
Men jag får hoppas jag får chansen att bo där någon mer gång :)

Nej dags att bege oss.. hämta bil & släp!

Jag är lycklig!! <3

Jag älskar er mina vänner, denna helgen ska bli så jäkla bra hoppas jag! cp cp cp <3

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0