På gott & ont.

När man är kär & livet leker har man inte tid för bloggande märker jag, eller det ända man egenlitgen vill skriva är hur himla kär man är och hur underbara vänner man har.
Det är just så jag känner just nu faktiskt :)

Vi är utflyttade från lägenheten.. känns i denna stund så jävla SKÖNT.
Har varit fram & tillbaka för hanna sundqvist i denna lägenhet.. utskällningar.. städ.. besiktningar blablabl & allt detta själv. Lagom kul, men what to do?
Nu är den inte vår längre & nu skiter jag fullständigt i den. även om jag kan sakna min grotta ibland..

Är inflyttad på Grönland.. oh yes, i ghettot bor jag nu haha.
Men det går så bra så.. bor här med 4 killar varav min baby :). Så det funkar kanon.
Väntar fortfarande på svar om lägenheten vi förhoppingsvis får.. annars är jag GANSKA utan hem :P.

Idag är jag fri från jobbet, helt underbart faktiskt.
Är hundvakt åt min älskade lilla angel så vi har käkat frukost i hop.. städat..(hon busade), varit ute och gått några gånger & ah, chillat. Väntar nu bara på att bilal ska vakna så jag kan dammsuga golvet.. är ju ett jävla tjat om att mina ljusa hårstrån syns överallt.. bara för dom är mörkhåriga allihopa och har svarta mattor. SUCK! :P
Baby slutar om 1.5 timme så inväntar honom för lite förhoppningsvis fredagsmys och inte en jävla massa fifa och youtube klipp på assyriska FF och kurdiska sånger. Men jag står ut!

Bara i morgon kvar på jobbet sen går jag ÄNTLIGEN på semester!
3 veckor att bara slappa, bli brun, uteserveringar, karlskrona, roadtrip i sverige, umgås med mina efterlängtade vänner/familj/släkt och ah.. dricka alldeles för mkt alkohol vid havet! Fan så nice det ska bli!
Men ska bli förijävligt att lämna E. i 3 veckor... inte alls kul :/. Eller blir 4 för samma dag som jag kommer hem drar grisen till turkiet :/. Klump i magen, yepp yepp!

Men men, det var en lång men kort uppdatering om livet här borta i oslo!
Myggorna angriper mig som aldrig förr.. hatar dom äckliga vampyerna.
Önskar mig faktiskt hem i kväll till tjejerna som ska gå ut och ha så jävla kul.. baah!
MEN, jag ska kosa mig med min älskling istället.

~~ Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0