K Ä R L E K

Jag har träffat VÄRLDENS finaste kille.
Jag vet egenlitgen inte om jag någonsin varit så här lycklig och kär som jag faktiskt är nu.
Eller har jag bara glömt bort hur det faktiskt känns.
Men nae.. så här lycklig har jag nog faktiskt aldrig varit.
När allting bara går på räls och man verkligen får känna att personen har besvarade känslor.
När personen verkligen varje dag antingen visar det rakt ut eller skriver det till en hur mycket den faktiskt saknar en & tycker om en.

Sitter här med fjärilar i magen bara av tanken av honom.
Jag ler så fort jag bara hör hans namn eller läser hans namn någonstans.

Älskling, jag hoppas du förstår hur sjukt lycklig jag är med dig & hur mycket jag tycker om dig.
INGEN har fått mig att känna så här som jag gör nu.. du har äntligen fått mig att tro på kärleken igen.

Du är den finaste människa jag någonsin mött Enlil.

Så just nu längtar jag sjukligt mycket tills jag är i dina armar igen. SÖNDAG älskling, söndag. <3

~~ Hanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0