Beslutsångest!

Och SÅ var man tillbaka här!
Lite mer utvilad.. lite mer full av energi....eller?
Är det inte så man ska bli av semestern?
Inte Hanna sundqvist iallfall :P

Kom hem i tisdags.. spenderade tis-fre ute på Aspö & bara umgicks med familjen/släkten.
Precis vad jag behövde :)
Helgen spenderade jag med min älskade Madde.. vi festade fredagen, jätte roligt.
Dagen efter blev dte kanon väder så vi åkte ut till aspö.. solade, badade & bara njöt.. första dagen jag verkligen kände att SHIT, jag har semester :). Blev ganska sent men vi tog färjan  hem sen blev det fest för andra dagen.
Det blir som man blir 15 igen när man kommer hem & man orkar med festandet på ett annat sätt :P.
& ah, man tåk tydligen INTE alkoholen lika bra.. kanske för man dricker mer? Haha. HALLÅ kalasfyllorna :)
Men shit, vilken bra helg jag haft! TACK alla medverkande. :) Söndag = slapp.. bakismat.

Nu är det redan måndag.. 1 vecka av semestern har redan gått, ÅNGEST!? Eh jo tack.
Men i morgon flyr jag Karlskrona igen & drar till Stockholm med Sanna :). SKa bli så sjukt roligt.. vi ska bo hos en annan Sanna i stockholm.. bara njuta tills på fredag & aah, göra stockholm :D.
Fredagen åker jag sedan vidare till Göteborg där jag ska träffa min älskling, hotell, Liseberg, shopping m.m
Tror ni jag längtar? Det kan ni ge er på :) Tror på en riktigt bra vecka!

Men, v.30 ska jag på 2 25-års fester vilket genast gör en shoppingsugen efter en riktig partyblåsa.. ni som känner mig vet att jag är rikrigt svag för blåa klänningar :P. & ah, kanske ni skulle kunna ge er åsikt i vilken jag ska välja? Vet att jag inte har 2 miljoner läsare direkt.. men någon liten skäl kan väl säga sitt? :D

Ha en fortsatt härlig semester osv :) eller ha det kul på jobbet ;)

~~ Hanna

Följande klänningar:

Highlight Dress SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COM

Ruched Side Dress SEK 449, Angeleye - NELLY.COM


Oneshoulder Drape Dress SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

Emma Dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM

Kaya Dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM

Tiered Neck Detail Dress SEK 379, Paprika - NELLY.COM

Sappline Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM

Bondesbury Dress SEK 399, Kling - NELLY.COM

Bustier Dress SEK 399, Three Little Words - NELLY.COM

Audrey Dress SEK 449, Estradeur - NELLY.COM

Blev en del :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Den tredje har jag haft hemma, men den sitter skit dåligt så ta INTE den! :P PUSS

2011-07-18 @ 22:51:55
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Kanske är för sent, men jag gillade den första bäst =)

2011-07-23 @ 06:21:58
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0