Schh.

Jag kommer inte våga säga det till någon, för av någon konstig anledning skäms jag efter allt.
Mycket snack & massa ord som får mig att må dåligt nu.

Men det är något som kommit nu, i bara några dagar..
Varje gång jag går förbi dig eller du mig blir jag som 14.. nervös & inte mig själv.
Även om jag hatar känslan älskar jag den.. för det spritter i hela kroppen.
Jag tror det är ren inbillning, men vad vet jag?
Jag orkar dock inte lita på någonting.. inte bygga upp förhoppningar & särkilt inte berätta för dig, för jag har varit där för många gånger & allt blir bara knas..
Jag vet att dina ord inte är till mig, även om jag önskar.. därför är det lika bra att hålla käften, som jag alltid gör.

Jag kommer ingenstans, jag gör inga framsteg & blir bara tröttare och tröttare på mig själv..

~~ Hanna
"
Folk vände sig om, när du gick förbi
Jag stod lite längre bort och vinka' in en bil
Du såg åt mitt håll, men jag låtsas som ingenting
Å mitt hjärta slog, jag hörde varje slag
Jag ville komma nära dig och jag ska göra det en dag, för..

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0