PIRRRRR

Vilken kväll i går :P.
Efter ett par öl här hemma i lägenheten med diverse av eriks killkompisar så snurrade jag & kristina loss ganska ordentligt i majorstuen för att hitta till T banan.. Haha LYCKAT!
Blev avskedsfest i huset för ewah & lollo :(. will miss you!
Blev mycket alkohol och så.. men det var en helt okej kväll!
Utgången slutade utanför donken eftersom dom tråkiga nötterna inte orkade stå i kö.. haha.
Men jag surade utanför genom att snacka i tel och vägra äta :).

Blev huset i natt istället för att sova hemma, alltid lika härligt att vara där med gänget :).

Nu är jag iallfall hemma.. trött som ett as och mår ganska kasst!
Humöret var på topp innan men är väl lite sämre nu :P.

Sen vill jag säga att Louise Ferm är den bästaste vännen! Så alla vet :). & jag älskar dig cp!

& din röst.. ditt sätt att röra dig.. hela du.. du får hela mig att bara pirra!
bra? dåligt?

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0