I wish you knew.

Oj oj OJJJ, vad längesen det var jag skrev.
Kollade senast och det var dagen innan nyårsafton i Karlskrona :).

Nyårsafton spenderade jag med mina bästa vänner hemma i Karlskrona :).
Blev middag och så.. sen Harrys/sliver.
Hmm.. årets drutt lyckades iallfall Hanna Sundqvist med.
Högklackat + snö + alkohol = DRUTT.. och inte nog med det.. jag lyckades göra det mitt i gatan 20cm från polisbilen så fint öppnar dörren och frågar " och hur var det här då?" Aja.. det är väl i Karlskrona man ska skämma ut sig?

Nu är vi iallfall tillbaka i Oslo & skönt är väl det.
Självklart tackar jag alla för en mysig vistelse där hemma :)
Karlskrona i all sin ära, men i små mängder!

När jag kom tillbaka var vi tillbaka i Huset såklart, och som jag hade saknat alla, var så underbart att komma tillbaka dit till alla fina människor.
Meningen var att vi skulle flytta direkt när jag kommit upp.. men såklart blev det att vi drog ut på det eftersom vi rent ut sagt ÄLSKAR att bo där.. eller ja älskade.
Jag har träffat 14 helt fantastiska människor som jag har haft så sjukt kul med, inga sura miner alls knappt.
Att 16 personer kan gå så otroligt bra i hop under ett tak utan bråk eller tjabb, det är fint.
Så alla i smestad gänget, NI ÄR BÄST! :)

I förgår flyttade vi iallfall ut :/. Lånade henriks bil och körde över allt.
Lägenheten är fantastisk.. det är den verkligen. Vi har varsitt rum & egen toalett.. och det är ju kanon!
Inget är dock som i huset..:P Det är tyst och ensamt.. men vi har ju varandra jag & malin :)
Sen är ju Paul, erik & sara här också, ska bli kul att lära känna!

Idag har vi iallfall varit på IKEA då båda var lediga.. inhandlade diverse saker till våra rum.
Blev bland annat överkast, kuddar, tavla, ljus, ljusstakar, tvättställt, tvättkorg, lampa m.m
Blev jätte fint i bådas rum :).
Sanna kom sedan på besök.. vilket var otroligt mysigt, så vi fick in lite smestad känsla!

HAHA.. och snälla.. jag måste lägga upp denna länken för SOM vi skrattat.
Detta är Linus, Pablo & Carl som gör en cover på westlifes låt. Pablo & Carl är två killar i huset som vi bodde i.. och linus är deras kompis. :). Haha.. men som sagt.. jag dör av skratt! Carl, du är amazing! ;D





Nu ska jag iallfall ta & släcka för natten :). Min fina lilla sambo sover redan.. men jag ska ju inte jobba fören 17 i morgon, så ingen stress, men tänkte lägga mig.. släcka.. ha mys musik och bara försöka stänga av tankeverksamheten en stund för den har gått på högvarv på senaste :/. Vad hände liksom? Jag hatar det!
Det var inte jag som gjorde att det skulle vara på den nivån, det var DU.
& ja, jag saknade dig, fö det var du som gjorde att hoppet byggdes..
Tack för inget!

~~ Hanna




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt gull. Du förstår ju att jag kollar här ibland för att få vara nära dig fast på avstånd.. Jag förstår att du älskade det stället (Huset),och är så glad att du träffat dessa underbara människorna..Tack alla ni godingar som gjort mitt barn så lycklig..Videon var ju underbar hoppas jag får träffa alla live snart.. kram min gulleg.... Älskar o saknar dig. mamma

2011-01-16 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0