Fri dag!

Ja, då sitter man här i vanlig ordning, även på sin lediga dag! Herregud.. internet is killing me!
Klockan är 14.27 och jag har i pincip precis ätit frukost.. good job!
Eller nej, jag har visserligen suttit här en jäkla stund, men ätit samtidigt.
Underbart att vara hemma själv.. duka upp en mysig och stor frukost & bara lyssna bra musik & snacka med folk :)
Meningen idag var att Ewah skulle komma hit och umgås eftersom dom flyttar på söndag eller måndag, sjukt tråkigt..
Men ah, vi skulle umgås här hemma sen skulle hon tatuera Malin (och kanske även mig).
Men då har den lilla råttan blivit inringd på jobb & ska toffla i kväll genom att gå på bio med Pabbelabbe.
Så så sitter man här ensam istället :P.
Tänkte dock ta mig in till byen snart och inhandla lite nytt smink och kika lite i affärerna, sen möta malin när hon slutat jobba & åka hem & göra något.

Tvättetn centrifugerar just nu, så den ska hängas innan jag beger mig härifrån, och in med en ny!
Sjukt, i morgon är det redan fredag igen.. dock blir det jobbkväll till 23.30 sen direkt hem till sängen för att stiga upp klockan 6 och börja jobba klockan 8.. KUL. Men sen på kvällen är det party party.. deras avskedsfest i huset!
Kommer ju bli jävligt skumt att varken Sanna, malin, lisen eller Jennie kommer vara där!?
Men Kristina ska med mig en stund iallfall :). & alla i huset är ju nära vänner nu så det gör ju faktiskt ingenting! :)

Nahe, om man skulle ta tag i sitt liv & lägga lite mascara för att åka in till byen.
& jag fick ventilera mig till bästa vän idag.. även om jag skrev att jag inte skulle berätta det för någon, känns bra.
Haha.. allt är bara jävligt komiskt! :P

Ha en super fin dag :). Jag tror minsann jag ska gå in.. för solen skiner.. & visserligen är det -13.. men skitsamma!

~~ Hanna


En av de nya ringarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0