4 år sedan.

Jisses vad veckorna bara springer i väg här uppe i norge :)
Ena dagen är det måndag sen VIPS så är det fredag igen och det är fest och roligheter, älskar livet!
3 jobbkvällen denna veckan.. as tråkigt nu när sanna är på ferie (semester) och Kristina bara jobbar tidiga mornar.. FAST idag kommer vi minsann jobb 2.5h i hop :). DÅ kommer tiden gå fort.
I övrigt gillar jag verkligen mitt jobb.. tiden går fort & man lär känna nytt folk HELA tiden, vilket jag älskar!
Det dryga är att jag jobbar i princip 95% v´kvällar, så något liv har man ju inte, eller jag hinner aldrig träffa folk eftersom vanligt folk jobbar dagarna.. och slutar när jag börjar i princip, men jag lever på helgerna ;D.

Helgen var verkligen kanon bra :).
I fredags var ju jag & malin som sagt i sverige.
Lördagen blev fotboll.. killarna var kanon bra i vanlig ordning men nådde inte hela vägen!
SEN, var det ju fest hemma hos oss.. Jag kom hem ganska sent från fotbollen så killarnas kompisar här hemma hade redan kommit.. men sanna, jag & malin gjorde oss i ordning.. sen var festen i gång :).
När vi kom upp var det i full gång.. sen bara ÖSTE det in folk :). haha.. slutade med att köket blev ett dansgolv.. glasen gick sönder en efter en.. jag söp folk under bordet och vi kom aldrig ut på krogen men vilken jäkla rolig kväll jag hade :). haha.. fler sånna!

Nu sitter jag här vid köksbordet & äter frukost/lunch.
Var uppe klockan 9 idag och duschade och gjorde mig i ordning för erik hämtade mig klockan 10 så var vi och skrev nytt kontrakt på lägenheten och lite så eftersom Paul & sarah flyttar ut på fredag.
Så nu är det bara chill.. musik & så kollar jag gamla bilder.
Kollar vad jag gjorde idag för 4 år sedan och framåt.. kul vard tiden förändras och jag med den..
4 år sedan visste man ju inte vad som fanns att vänta & vad som fanns utanför Karlskrona.. och här är jag idag :)


Detta är för lite lite mer än 4 år sedan.. sitter i bilen påväg till Öland med mamma & pappa.. kollade någon sorts sommarstuga med restaurang och grejer. Vad även sjuk.. halsfluss/halsböld.
Då gick man på Frisör minsann.. syns inte haha.


Fets hos madde för 3 år sedan. LITE annorlunda :P



Håååh, här hade jag precis flyttat in i min första lägenhet och precis köpt alla nya möbler.. gud vad lycklig jag var & som jag älskade den lägenheten. 27.5kvm men SÅ mysig. :
Sen januari 2010 förändrades allting igen, här var man överlycklig eftersom jag&lisen fått jobb i GBG :)
Ujuj vad tiden går & vad det händer saker.. :)


& här är jag idag :P. I oslo & mår för jävla bra!

& du är en sån där som jag bara kan stå och kolla på i smyg hur länge som helst.
Du är som en liten drog & varför vet jag inte?!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Patrik B

Kul att se att det går bra för dig!

:)

2011-01-26 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0