STÄNGT

Gick och tänkte på jobbet idag.. den där låten med petter.. fredrik snortare.. så rappar han
" Han är känslomässigt störd, egoistisk & kall" den passar bra in på mig om man gör om den..
" Hon är känslomässigt förstörd, livrädd & kall" haha..

Har därför idag bestämt mig för att återigen stänga av allt.. och bara skita i det istället för att våga chansa.
Jag är den fegaste i hela världen när det kommer till känslor, men det har sina anledningar.

SÅ, nu är det nog pratat om det.
Jag vet att även om jag är avstängd så kommer jag bli nervös & svag varje gång du kollar på mig. :)
Men nu ger jag upp!

& tackar för denna skitdagen.. utskälld av en gubbjävel på jobbet, ätit allt för många fisherman´s friend vilket resulterat i otäckt ont i magen, äcklig mat på jobbet, höll på att skära av mig handleden också av en kartong jävel.. sen knappt ett hej av dig.

HEJDÅ SKIT DAG!

& DAMN vad jag bara vill somna på ett killbröst/arm i kväll.. känna andetagen och bara få pussa någon godnatt..
Det är allt för längesen nu.. ELLER HUR MALIN!?
Diskussion om detta för ca 5min. Men man vill ju inte ha vem som helst!
~~ Hanna




Kommentarer
Postat av: Lisen/Louise

Otäckt. Jag gick med och tänkte på den låten för nån dag sen! :)

2011-02-04 @ 10:38:02
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0