Onsdag.

Uuuntzdag egenlitgen, men för oss en vanlig jävla Onsdag.

Slutade ju så sent som 23 i går men var en god vän & väntade på sanna till 23.30 för att hålla henne sällskap på IKEA bussen, vilken friend man är asså.

Tråkiga var att sedan somna klockan 2 (nej man kan inte somna direkt när man kommer hem 00.15) för att sedan gå upp klockan 6 och börja jobba klockan 8. puuuh.
Men med lite kaffe i sig så!
Brandövningen i -10 grader var lagom kul, men nu vet man iallfall hur det går till..

Jobbade 8-16, och kvart i 4 kom Jakob & Jordan som ett litet härligt besök vilket resulterade i att jag mötte dom borta vid bistron & jag fick skjuts hem :). wey!

Hemma har det varit ganska chill.
Malin & jag satt länge & funderade på vad vi skulle laga för delikatess.. jag tyckte någon kycklinggrej men Malin envisades om dessa " fyllda frallor" som hon länge velat göra eftersom någon "matbloggare" lagt upp dessa.
Sagt & gjort.. vi vandrade till KIWI för att inhandla ingredienserna.. MEN tror ni det fanns frallor!? Nix..
Slutade med långa baguetter..gick väl inte jätte bra, men det var gott..

SER dock inte så gott ut som det faktiskt var.. pga av att man blandar i hop ägg & grädde blir det som en paj nästan I själva baguetten.. där i ost & skinka.. man kan ju självklart välja vad man vill i :)
Ser dock ut mest som en oströra på bild.. men med fetaostsallad a´la OSS, blev det AWESOME.
Ska dock göras med frallor nästa gång!

Nu är klockan 23.30 & jag är minsann riktigt trött.. ska upp i tid i morgon på min ända lediga dag eftersom Jag, Sanna & Kristina ska käka frukost/lunch på ett tydligen jätte mysigt fik på grunerlökka i morgon bitti, ska bli veldig veldig koselig.

Yaya, godnatt allesammans :)

Varje natt i mina drömmar.. alltid i min vardag. hmm..

~~ Hanna


La kitchen.


Lite blandat inför..


Min INNAN äggstanningen fyllde den.


Malins!


Äggstanning


Feta/oliv sallad :)


Resultatet ser inte ALLS så gott ut som det faktiskt var :)
(blev en del bilder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, har ni ingen s.k dygnsvila??



/Jenniiiiie

2011-02-10 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0