Men nej hanna!? Eh jo..

Har tänkt blogga så jäkla många dagar, men har minsann inte haft ork, tid eller nått!
Har tagit bilder på diverse grejer för att lägga upp men, nae.. orkar inte,

Fikan med tjejerna i torsdags var hur mysig som helst. Massa goda grejer med toppen tjejerna! :)
Of course massa snack och detta, haha.

Redan tisdag.. eller ja nu faktiskt Onsdag.
Helgen blev både lugn och väldigt olugn.
Fredagen blev kvällen bara med Sambo, lite solning och mat. Inte märkvärdigare än så, och bättre kunde det helt enkelt inte bli.
Sen Lördagen blev jobb som vanligt. 13.30-21.30, dock stack jag tidigare.. eftersom vi hade festg här hemma i lägenheten.. Sanna & Malin fick fint styra upp den så den var i gång när jag kom hem :)
Folk rullade in en efter en & till sist var det en ordentlig skiva minsann!
Lite väl mycket av det goda för många på denna festen.. och vi som var så sjuuuukt taggade till att gå ut hamnade även denna helgen i våran lägenhet med efterfest.. fyllekäk klockan 5 på morgonen på något slitet kebabhak!?
Allvarligt, vilket ställe har öppet vid den tiden liksom!? :P
Vidare hem till oss igen för att sätta på Dirty Dancing!? Vad tänkte vi med.. klämde i hop oss 6 st i en säng.. haha.
Alla somnade dock så småningom! :)
Vaknade & här låg vi i princip hela dagen och bara snackade och så. & lika jävla många skratt som vanligt när Glennish & Enlish vaknar upp här.. haha. sjuka jävla människor!
Blev en pizza med dom två för att sedan bara hem och chilla!
Riktigt bra helg :). Show show.. haha.

Så var arbetsveckan i full gång igen.. i går var det jobb & även alla <3 dag, och det missade väl ingen!?
Singel i vanlig ordning :P. haha. Men man ska inte vara bitter! Det finns någon för alla..
Jobbade till 23 för att sedan hem.. kollade film & bara mös :). fick en bra avslutning på den kvällen ändå.. tss.

Nu är klockan så mycket som 01.03 och jag måste ta mig i skinnet & sova.
Dock sov vi till klockan 1 idag.. så konstigt att man inte trött.. men bytte vakt med Hilz i morgon så blir 10-16 i morgon istället för 17-23, awesome. Tur hon ville byta minsann!

& självklart.. nu vet man ju att det egenlitgen bara kan gå åt helvete?
Det är mig vi snackar om och varför skulle turen kommit till mig nu?
Jag låter mig själv inte falla, jag låter mig själv inte känna efter.. för jag ORKAR inte backa 25 steg tillbaka igen..
Det är för kämpigt att klättra så mycket som jag redan gjort..
Så nu kan man bara ta en dag i taget & bara hoppas..
För jag kan inte få nog!

Så godnatt på er allihopa!

~~ Hanna

& jag känner fortfarande lukten, för den har satt sig i hela täcket! :)


Ibland undrar man om inte kärlek vid första ögonkastet faktiskt finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0