Is this real or is it just a game?

Paniiiik, nu är det bara 4 dagar till resan till marocko bär av, och bara 3 dagar till GBG.
Jag får damp, jag saknar dig!
Orkar inte hålla inne på det längre, jag saknar massor & är rädd att jag inte hinner träffa dig innan jag åker, men jag hoppas du är förståndig & snäll och låter mig göra det :).

Måndag måndag.. har semester, sovit alldeles för länge och blir irriterad av tanken att jag måste åka ut till ikea idag när jag absolut inte vill. Måste lämna in feriesöknad.. söknadsfristen går ut idag, så i have to!

Aja, dags för brunch med tjejerna nu, myspys :).

Jag hoppas verkligen, för som jag skrivit innan, det är verkligen min tur att ha lite tur i livet!
& detta känns så bra i magen.. eller känslan kan jag inte beskriva. pirr & längtan.

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0