I'll never love again.

Zuuup bitches!

Nu är det redan Måndag igen & helgen har faktiskt varit helt OK.
Trodde hela lördagen skulle få mig att bryta i hop totalt, men det blev bättre, helt klart.
Fredagen var ju min lediga dag (som jag skrev) testade ju träningen.. hej & HÅ vad jobbigt det var men jäklar vaf effektivt, hade fruktansvärd träningsvärk på lördag, bästaste värken som finns! :)
Fredag kvällen spenderade jag med Simon & Pablo på Dolly Dimples.. åt gott, drack öl & snackade en massa.. & självklart skrattade man ju så man fick ont i magen, gillar! Malin kikade förbi efter jobbet också, så vi tog så klart oss hem i hop :). Låg uppe en stund.. funderade & somnade så småningom!

Lördagen var ju som sagt TRÄNINGSVÄRK :P. skönt!
Blev en lugn lördags förmiddag med frukost & dylikt.. men jobbet kallade ju kl 13!
För jäkla mycket folk & stressigt.. men vissa saker gör det SÅ värt att.. mhmm! :)
Kvällen började bra.. fick gå 10min tidigare, skulle ju hinna sminka mig & allt på jobbet.. sprang ut & fixade snabbt, tyckte jag var snabb & duktig.. inser att helvete jag har glömt tröjan jag skulle ha på mig!
Fick bli nödalternativet klänningen (som jag inte ville ha). Skit samma var tanken!
Sprang ut till bussen som skulle ta mig till byen för att byte till t bana.
När jag & bea sitter och snackar på bussen letar jag efter mitt kort.. SATAN då har jag glömt det i ikea byxorna.. vilket innebär att jag inte heller har något legg eftersom det är på samma som kortet här i norge.
Jaha.. ska jag åka tillbaka nu då eller?! Det svenska körkortet låg ju hemma i lägenheten.. men jag fick ju fint åka in till stan för att byta till buss hem.. DÄR fick jag vänta 15 min eftersom bussjäklen var försenad.
Klockan tickade.. kom hem.. hittar inte toppen.. men efter mkt om & men hittar jag den! Fixar mig i ordning det sista som jag egenlitgen skulle gjort i huset! Fick GÅ till welhaven för att ta trikken till majorstuen.. gick hyfsat smidigt tänkte jag.. kommer till T banan.. SJÄLVKLART är det 20min väntan som det ALDRIG någonsin är..
tack & adjö jävla skit kväll tänkte jag.. från att jag skulle vara där ca klockan 10 är jag där ute strax innan halv 11.. får ju hälla i mig dricka (nej det gjorde jag inte mamma, det är ett uttryck) Men jag hade trevligt.. underbara jäkla människor i vanlig ordning som gör en så förbannat jäkla glad av ord dom säger! KÄRLEK!
Slutade dock med ett sjukt jäkla bråk i huset som jag inte orkade med så jag & malin stack in till byen, eller ja alla gjorde det väl sås måningom. Drog till Fridays för att leta efter några från IKEA.. sen inser vi FEL ikea.. byter Fridays och hittar dom :). 50min till stängning men det var trevligt helt klart!
Kvällen slutar med efterfest hos oss.. vi åkte bil hem(?) och ja, har en trevlig efterfest/natt!
Blev kebabrulle dagen efter.. och massa snack! Sen middag som CP på kvällen.. kanon mysigt! :) TACK!
Kvällen avslutade vi ute i Huset med dom där.. lite PH och snack! love it.
Trodde jag skulle börja 8 idag.. men kollar som tur väl kalendern sent och ser att jag börjar 17, BRA JOBBAT! :P
& idag är sanna tillbaka :) :) :) som jag saknat henne!

Så nu är frukost ätut och jag är i odning för jobb.. åker nog ut lite tidigare.. har ju inget att göra här hemma :)
Långt jäkla inlägg det blev, tror inte många orkar läsa det, men who cares? :P

Nahe, hänga lite tvätt, plocka ut diskmaskinen sen drar vi på jobb! TUNGT (haha).

~~ Hanna

För detta gjorde ju det hela SÅ jäkla mycket lättare.. skratta? gråta? le?
Ja, känslan är ju iallfall detsamma.. PIRR.


Haha ni är så FINA killar :P. Särskilt i hop!


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0