For your eyes only.

Cha cha cha, what's up everybody!  :D

Så var det minsann äntligen fredag vilket innebär FRIdag för Hanna Sundqvist! lovely.
Hela veckan har det varit jobb, melike.. pengar pengar.. saknar dock mina favvotjejer, men nu är det snart lördag & då kommer minsann Sanna ÄNTLIGEN tillbake :). & Kristina kan jag hoppas blir tillbaka från sjukskrivningen!

I går var det som sagt jobb, inget speciellt.. skrattar i vanlig ordning med mina fina kollegor, ångrar inte en minut att jag började på IKEA, för där finns riktiga guldkorn! :)
Pablo & Simon kom förvånande och hälsade på & SOM jag sken upp.. ett litet nyp i rumpan och massa snack.
Det är typiskt dom.. :)
Slutade inte fören halv 12, och stressade som en idiot i slutet då det var sjukt mycket att rydda plass för till logistik på morgonen, men jag han men man fick slita in i det sista, så detta har resulterat i sjukt ont i ryggen idag :/.
Var hemma runt 00.15.. så blev det massa snack & skratt här hemma.
Malins dator sa tack & adjö ganska tidigt.. så jag fick snällt ligga uppe själv och geeka mig på nätet.
Satt uppe & snackade på facebook till 4 på morgonen.. men ja, det var väl värt att eller nått :)
Somnade som ett litet barn sen & sov ända till 12 idag då jag fick tvinga upp malin!

Nu har vi ätit brunch i vanlig ordning med lite ägg, kaffe & filmjölk!
Malin är stressad till jobb nu & jag ligger bara här & ler och njuter av att inte behöva stressa i väg på jobb..
Ska om en liten stund när jag är lonely sätta på mig träningskläderna & faktiskt träna, BEHÖVS!
Ska man bli intressant av killarna så är det nog dags att bli av med några/en jävla massa kilo.. sommaren närmar ju sig, och jag lär ju inte lyckas detta året heller haha. butbut :)

Jag får väl uppdatera sen hur det gick & hur död jag är & beklaga mig litt kanske. kan behövas så död som jag kommer vara!

Hoppas ni "alla" har en super fin dag, tror minsann jag ska ta mig en promenad in till byen också eftersom himmlen är klarblå och solen skiner, jag älskar OSLO! :)
& kvällen får vi se vad den har att bjuda på, hoppas att guysen kommer hit & kikar på lite film och chillar! :)

~~ Hanna

( och du får ju mig att smälta.. darra & bli stum.. jag vill bara skita i det, men kan jag?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0