Det är så logiskt.

Vilken jävla Söndag. Vem trodde det skulle bli så? Haha.. inte jag iallfall.
KALABALIK med stora jävla bokstäver.
Det är nästan så jag skrattar år det nu.. men det var INTE roligt när det väl hände. Jag kan inte ens skirva vad som hände för det är så jävla sjukt.. och onödigt & omoget & allt.
Men helvete.. att planera flykt väg & skaka av rädsla..? 4 tjejer.. herregud! INTE ok.

Dagen har varit jävligt slapp. Bara chillat här hemma & vi har knappt haft ström sen i går kväll.. så all mat i kyl&frys var förstört och ingen värme knappt. Men jag, malin & nyinflyttade johan gick runt i vår SAW källare..eller fritzl källaren & letade efter säkringsskåpet.. fann den & vi fixade problemet så nu jäklar har vi lyse igen.. men dock jävligt kallt fortfarande!

Efter en varm jäkla dusch & chill så gav sig sanna & jag till Kristina för lite häng och massa tjejsnack.
Blev donken som tröst för idag.. men då är det väl självklart att en jäkla ursäkta uttrycket "blattebrud" ska mucka med mig.. drar jag till mig sånt idag eller!? Serviceyrket var ju INGET för henne..
Hänget hemma hos Kristina var iallfall soft.. snackade massa.. åt & blev bjudna på lite snickerskaka & te.
Blev även avsnitt av BB.. haha förjävla roligt. sen ännu mer snack.. & skratt såklart. " ***** i oslo " det är vi ;)

Hemma nu iallfall.. ensamt. Malin är hos lisen & ingen sanna här längre :/. Haft henne här sen i måndags ju & känns jätte tomt & tråkigt.
Men nu har jag iallfall Semester.. känns för JÄVLA bra. Inget ikea fören nästa fredag haha. LOVELY!
Drar ju till Marocko på torsdag med Malin & Lisen.. ska bli SÅ skönt att komma i väg. Blev dock jävligt förbannad när jag läste att det varit 25 grader senaste.. men nee den veckan vi ska ner då ska det vara 15.. HALLÅ!?
Vad skjer egenlitgen? Jag vill kunna sola & bada.. hoppas hoppas!

Festen i går var kanon likaså ute och efterfesten. Vandrade majorstuen hemåt 7 i morse.. tog en taxi sen tog jag en promenad med angel.. somnade 8, normalt :P. haha. Men skoj var det ;D

Nahe, nu ska jag väl packa lite inför resan.. känns sjukt :)... livrädd.. flyga.. huuuh!

& jaa.. magen pirrar. även om jag varit argbigga idag.
Hoppas bara dina ord var sanna.. för jag saknar dig! koooooooom.

~~ Hanna

Saknar angel.. så jäkla mycket :(




Massa pussar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0