Spring.

Här var det längesen man uppdaterade såg jag!
Karlskrona sista gången, och idag är en sån där dag när jag saknar karlskrona, mina vänner och framförallt min familj så mycket att jag började grina i morse. När hände det senast? :S.

Det är redan påsk nu, och anledningen varför det känns extra jobbigt är för ALLA åkt hem till Karlskrona och övriga städar och jag, jag sitter här i lägenheten själv och äter en halväcklig frukost SJÄLV.
Jag är otroligt glad som dock har sanna kvar här uppe :). så vi ska göra det till en bra helg, och det kan jag inte tro annat om.
Många planer har funnits.. allt från fest här i oslo, london, gbg, karlstad, barcelona m.m men inget är ännu bestämt!
Så vi får väl se vart lördagen tar oss, även min FÖDELSEDAG. :)
Kommer kännas sjukt att inte få träffa NÅGON man brukar på sin födelsedag.. inte min familj, inte mina absolut närmaste vänner.. eller jo Sanna, men hon har ju inte funnits SÅ länge i mitt liv som vissa andra.
Sen blir det bara ikea folk.. yey :P haha. Men man måste göra det bästa av det. Jag hoppas på många samtal av fina vänner och familj istället :).

Annars händer det inte sådära jätte mycket, man jobbar för det mesta tycker jag. Sliter!
Våren är absolut här och verkar vara för att stanna :). Just nu 16 grader ute.. dock inte jätte varmt kändes det inte som men lite sol & så. Hoppas på massa massa sol i helgen då blir det glassa som aldrig förr!

Snart flyttar Sannish in hos oss :) awesome! så blir nog att fixa hennes lilla skrubb lite i helgen också.. för det är bara 9 dagar kvar!
Samtidigt ger det oss klumpen i magen att vi faktiskt bara har lägenheten kvar här i lite mer än 2 månader till.. så ny lägenhetssökning är på G. ORKA! Nästa lägenhetn ska jag fan förbli i ett jäkla tag! orka alla dessa flytter..

Nahe! Dags att plocka undan "frukosten" min mage lär må lagom bra eftersom mjölken var ett antal dagar för gammal.. äggen likaså och kaffe utan mjölk. kan bara gå år fanders! :P. Men skitsamma! ;D

Ha en riktigt fin påsk alla vänner, familj, ovänner & ni andra :)

~~ Hanna

Och jag tror inte riktigt du förstår vad du har gjort med mig.
Du har äntligen fått ur mig ur mitt skal, du har gjort mig till Hanna igen & jag är så otroligt glad & tacksam för det.
Jag vågar visa känslor, jag vågar säga saker igen & jag vågar tycka om.
Klart jag kan komma ur detta sårad, men just nu mår hela mitt hjärta, mage & själ så jäkla bra så jag orkar inte tänka den tanken. Men jag hoppas för ALLT i världen att det inr blir så.
När jag kollar i dina ögon drunknar jag & jag kan bara le.. du vet att du alltid får mig att le, jag kan inte vara sur när du kollar på mig och bara ler. Det finns inte.
När du håller om mig känner jag mig trygg, lycklig & lugn och det finns INGEN underbarare känsla.


Sushi i parken med Sanna & Alexandra!


Underbara dag!

SEN.. några ord till min absolut finaste och bästaste vän.
JAG ÄLSKAR DIG LISEN AKA CP! Du är den bästaste som finns!


Alltid du & jag.


Så galet mycket minnen i hop! Fler ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0