Sagoland.

Hola chica/chicos!

Nu är minsann påsken här & även i princip slut.
Haft en jätte bra påsk, som jag inte tvivlade på att den skulle bli när jag hade sanna här uppe med mig :).

Torsdagen blev lite sushi i parken för att sedan avsluta den i solnedgången på Akerbrygge.
Vi satte oss på fridays och åt lite för tidig födelsedagsmiddag.
Bruschettas till förrätt & tortillas till huvudrätt. Till detta vatten då jobbet kallade på min födelsedag.
Jätte mysigt & trevligt.. som vanligt en miljon ting att snacka om, även om vi hänger i hop i princip hela tiden! :P
Vandrade sedan hem eftersom magarna blivit lite VÄL mätta. Strosade hem längs national & karl-johan & der var så varmt och skönt :).
Kom hem & då slog klockan 12.. mamma&pappa ringde och sjöng & fick även höra E. röst! + ett super gulligt sms, det var längesen ett sånt rullade in på fin födelsedag. Lycka!

Födelsedagen 23/4 blev uppstigning kl 6.. när jag satt på toa kom sanna ner och säger " MEN NEJ, har du stigit upp?" så står hon där med en bricka med ljus tända en morotskaka & vatten.. HAHA. Så jag fick snällt lägga mig igen & smaka den.. det där med sötsaker på morgonen är svårt annars. Gölligt!
IKEA 8-16.. vi trodde det skulle bli lugnt.. men ikke! jäkla stressdag vill jag lova.
Vidare hem till mig.. gjorde oss i ordning & så. Hämtade sushi och åkte till smestad & huset.
Där var det uppdukat ute i trädgården.. vi åt sushi & drack massa gott :). Kvällen blev bra!
Blev utgång med ikea folk & alldeles för mycket dricka.. men så får det vara på sin födelsedag.
Avslutade natten med samtal med finaste. Så jag somnade även med ett leende på läpparna.

Gårdagen var bakis bakis bakis.. låg på en filt i parken med Sanna och solade.. åt & bara njöt. Insåg att träden blivit gröna & värmen stekte. Helt sjukt att "sommaren" är här :).
Blev in till centrum en runda för att fusk sola & köpa lite kvälls mat.
Resten av kvällen spenderade vi i sängen för att bli 12 år igen och kolla eva & adam. MYS!

Idag sov vi såklart alldeles för länge för att sedan gå & hämta thaimat och äta den i solen.
SHIT vad pengar som har gått på mat ute i helgen.. MEN.. vi har ju inte lagt pengar på biljetter hem eller liknande plus att det var semester & födelsedag, då är det okej väl?
Hälsosammare liv införs i morgon! det vill jag leeeåva! :)

Nu ligger vi återigen i sängen. Sanna spelar på spelautomat på nätet & jag funderar starkt på att ta tag i livet och städa rummet ordentligt. All tvätt & detta.
I morgon är det ju back to work.. ORKA. Men även 1 dag närmare onsdag.. lääängtar.
För då ska jag träffa E. :). massa dagar sen.. 1 vecka till och med. & lite har man ju saknat barnet liksom.

Nahe.. bra musik & städa loss. YEPPYEPP!

~~ Hanna

Min kvällslåt.. så jäääkla underbar & fin.
Man vill bara hålla om människan man tycker om & aldrig släppa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0