HM.

Tänkte på mitt förra inlägg.. det är klart jag mår bra nu, att jag är lycklig & att saker känns helt jäkla underbart från och till. Men vissa sidor av mig har blivit helt konstiga.
Jag ser sidor hos mig själv som jag aldrig sett tidigare.. både på gott & ont. & tänker ibland, vad håller jag på med?
Allvarligt talat hanna.. vad gör du?
Jag antar att det är för man tycker och känner så mycket just nu att minsta ord, minsta lilla grej gör att man känner klump i magen.. och jag orkar seriöst inte det. Många säger att det är så men vissa säger att det antaligen inte är rätt..

Jag vet inte om jag ska lita på magkänsla eller hjärtat.. eller båda.
Jag mår så bra med dig bara. Kan inte säga annat..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0