Charlescrown.

Hey!

Då var man hemma i Karlskrona på besök :)
Är redan måndag, eller ja.. tisdagen har nu precis börjat.. och det är snart dags att åter igen åka tillbaka till Oslo.
Inget jag har något emot, men att vara hemma är så GULD värt.
Kom hem i fredags eftermiddag.
Bara umgåtts med mamma, pappa & Hugo i helgen.. kvalitéts tid på hög nivå.
Mamma fyllde även år i söndags, så blev kalas här med släkten, sååå underbart mysigt!

Idag har varit en sån sjukt underbar dag :) Bara ler när jag tänker på den!
Började morgonen med frukost på sängen av mamma.. mysmorgon.
Fortsatte med lång powerwalk i 1 timme.. gick nere vid havet och bara njöt.. man inser nog inte hur mycket man saknar havet fören man kommer hem och bara känner luften.. andas in den & bara njuter.
Riktigt varmt också.. var 13grader i skuggan! Såå visst blev man svett :).

Fortsatte in till stan.. klippte mig :). Passade på nu när man var hemma.
Blev kanon. ingen större förändring utan bara topparna.
Mötte upp Filip & olof på stan.. gick och käkade lite.. strosade runt på stan & självklart fick man vara smakråd för de små grabbarna :). Mysigt!
Madde möttes upp så gick vi 4 ner till den nya converse butiken, hallå nice converse för 480kr, billigt!
Senare blev det 1344 med Carro,josie & Madde, massa snack och maaat.. 1344 slår allt!
Blev SJÄLVKLART kycklingsallad med fetaost&bulgur men ingen majs.. :)
Jag, josie & Carro gick sedan till glassiären för premiärätningen.. MUMS.. dock bara liten mjukis med strössel.
Filip kom också :)... sen åkte jag hem.. myst med familjen.. kollat massa videos från när man var små.
HAHA som jag skrattat.. vilka ungar jag & henrik var, och våra små barnröster, naaw! :) saknar!
Känner att denna dagen har jag hunnit med så HIMLA mycket.. riktig dag med massa BRA saker. kärlek!

Nu ligger jag här i sängen bara.. kollar lite PH norge. & tänkte ta och sluta ögonen och sova.
Upp i tid i morgon och ut & motionera, självklart vid havet.. så skönt!
Saknar E. massor nu så nu är det dags att åka hem till Oslo igen. :)
Onsdag avgår tåget!
Då möter Sanna upp mig så ska jag, malin & hon mysa med sushi och snacka massa skit, life is good!

Godnatt gott folk!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0