Weekend

Så var fredagen här återigen & då var det dags för helg & roligheter, haha " roligheter".
Nej det ska faktiskt bli en rolig helg tycker jag :)
Denna fredagen har tillbringats i hemmet större delen. Blev upp i tid & äta god frukost & kaffe
& kolla days, inte varje dag man faktiskt kommer upp till det som arbetslös höhö.
Sen blev det lite chill i soffan men sen satte jag på¨min träningskläderna så dansade jag ZUUUUMBAA.
Fyfan, nya träningsgrejen. Man känner hur man går igenom hela kroppen minsann & man shejkar loss
ordentlgit eftersom ingen är breve, haha.
Sen har det varit att göra sig i ordning, ett antal promenader med vovven..
Varit på systemet/maxi/Lidl nu också och köpt lite till kvällsmaten och självklart alkoholinhandling för helgen!

Nu är jag iallfall hemma & Lisen kom precis hem. Ska ner & hjälpa pappa med maten sen blir det käka för
att sedan bege sig inåt stan till Madde K. Där ska vi ha wii kväll med lite alkohol. :) Sen får vi helt enkelt se hur kvällen slutar.. ;D

& JOSIE, läser du detta SKA & VILL vi att du hänger på i morgon.. heja heja heja.
(självklart du också carro, men vi vet att du inte kan :( )

Ha en kalas fin fredagskväll :)

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0