The way back!

Då var onsdagen här & nu tillbringar man den inte längre i Göteborg, utan nu är man tillbaka i Karlskrona!

Måndagen bestod bara av att packa & dona inför flytten. Städade en del & så också, blev ju en del! hrmpf..
Sen kom lisen hem från jobbet & nästan samtidigt anlände Madde.. som hade med sig bil från karlskrona och
skulle hjälpa oss hem med släpet & grejerna :). TACK ÄLSKLING!
Virrade omkring ett tag innan vi fick tag på släpet i Mölndal.. men vi lyckades tillsist!
Blev packande och städande i många timmar.. men efter mycket om & men lämnade vi in nyckeln till läghenheten och gav oss av hemåt Karlskrona igen.. släpet som vägde 100000kg och med en trög volvo kunde vi inte köra mycket snabbade än 70 hela vägen hem.. hahaha. & inte nog med det var vi nere i Båstad en runda, LYCKAT ;D.
Jag fick köra sista 12 milen hem.. klockan halv 4 på morgonen.. var rädd för mig själv att jag skulle somna, men icke!
Blev att sova direkt & Lisen sov här.. när vi vaknade på morgonen blev det kaffe & massa god frukost, man är ju liksom hemma nu :). underbart!
Fick tack och lov tag i ett förråd DIREKT.. 5kvm.. i närheten av backabo, kunde inte bli så mycket bättre.
Så lisen & jag lastade in alla mina saker där.. sen vidare till viö och lastade av där.. sen tippen & lämna släp+bil!
& BAAAM, vi var färdiga :). sköönt som tusan att ha det färdigt.
SÅ nu är man tillfällig Karlskonit, har jag inget emot faktiskt. Ska bli skönt att få umgås med alla vännerna & famlijen. så ett tag är absolut ingen fara, men jag är verkligen inte redo att flytta tillbaka på heltid :).
I gårkväll blev det lite kräftskiva med famlijen.. massa svenskakräftor och ostbricka och annat gott MUMS!
Somnade dock väldigt tidigt efter ett glas vin.. ganska slut efter denna senaste tiden!
Vaknade ganska tidigt i morse.. har ätit frukost i solen på baksidan med mamma.. & här är det ju verkligen sensommar om man jämför med kalla och regniga GBG, haha. Nu ska jag iallfall ta mig ut på en powerwalk med hugo.. sen blir det träffa Lisen,sussi & Meja för en fika och stan.
Vidare sen och förlänga kontraktet med ebba & en fika med henne också :). vidare sen för myskväll med carro, josie & Lisen.. laga käk & så.. sen får vi väl se vart kvällen bär hän ;).

Ja. det var senaste uppdateringen härifrån :). Nu är det nog dags att byta header på bloggen samt bilder!

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Cina

Kalla inte min älskling trög :p

2010-09-04 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0